campings Portugal

Reviews over accommodaties in Portugal

Fantastische relaxplek voor jong en oud!!

Sandra en Twan, 7-4-2018
    We kwamen aan via een indrukwekkende lange en mooie oprijlaan en werden gastvrij ontvangen door de vriendelijke eigenaars van het landgoed. De zeer ruime campingplaats heeft een fantastisch uitzicht over de landerijen met een prachtige zonsondergang. Wandeling vanaf de camping via het stuwmeer naar restaurant O Ricardo in Valverde is zeer aan te raden. Het eten (lunch) daar ook!!! Op en rond het terrein van de camping zijn veel ooievaars, ezels, paarden, schapen en 2 lieve honden van de eigenaars. Onze dochter (3 jaar) vond het hier, net als wij, fantastisch!! We komen zeker terug als we in de buurt zijn!!!

fantastisch

hans en netty, 2-4-2018
    wij vinden dat het een paradijs is ,zo,n mooie omgeving ,met de mooie rivier de Tammega.heel hartelijke ontvangst, door Sandra enJochem. we hebben heerlijk gegeten.we gaan zeker terug.

Overwinteren in Rosario.

G.M.Voge, 30-3-2018
    Nadat we vorig jaar in mei op camping Rosario waren geweest, zijn we er van januari tot half maart gaan overwinteren. Ernst had inmiddels deuren laten maken voor het sanitair, want in de winter is het toch wel fris met alleen een kralengordijn . Het sanitair werd altijd goed schoon gehouden en er was altijd wc papier. De ochtenden waren erg fris maar overdag ,als de zon scheen, was het meteen lekker. Jammer genoeg sloeg het weer eind februari om en ging het regenen en stormen . De Portugezen waren er blij mee, want het was erg droog geweest. Toen we kwamen stond het water in de rivier heel erg laag, maar toen we vertrokken was het peil alweer flink gestegen. Vanaf 1 maart ging Ernst weer maaltijden koken voor de gasten. Hij en Enrica koken heel lekker. In de omgeving is veel te zien. Evora, Elvas ,Terrena. en Badejoz (Spanje) zijn de moeite waard om te bezoeken. Vanaf eind februari kon er weer gevist worden: Karper, snoekbaars, meerval

Een vd leukste vakanties ooit.

T. Hoogeveen, 19-3-2018
    Onze vakantie in 2016 was één van de leukste vakanties ooit. Met onze 4x4 hebben we meerdere tochten gereden die de camping eigenaar zelf heeft 'uitgezet', later hebben we ook nog tochten gemaakt met meerdere camping-gasten. Ge-wel-dig gewoon! Onze hond heeft er ook de tijd van z'n leven gehad. Op dat moment klikte het tussen alle dieren en zodoende konden alle honden/katten los lopen. Zo fijn. Zelden zo'n ongedwongen sfeer meegemaakt. Elke ochtend genieten van een heerlijk kopje koffie op het terras met prachtig uitzicht. Ondertussen verzinnen of je gaat mee-eten op de camping of zelf gaat koken... Je kan zwemmen, lekker erop uit en oh ja, s'avonds waren er vaak vallende sterren te zien, mooi! Voor de kids is er ook alle ruimte om zelf wat te verzinnen en te doen met elkaar. Echt leuk. Oh, de camping ligt op een bron, het water kan je gewoon drinken, ook zo lekker!

Wat een verrassing!

Wilma en Bêr, 12-3-2018
    Wat een verrassing deze mooie camping in de Algarve. Via een goed onderhouden stenige zandweg bereik je deze terrassen camping. We werden vriendelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaars. Ze hebben zeer ruime plaatsen en het uitzicht is hier prachtig. Het sanitair geef ik een tien en overal is gratis wifi. We stonden hier 31 dagen en komen beslist volgend jaar weer terug. Wilma en Bêr.
Portugal scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11611 reviews