Campings Portugal

Reviews over accommodaties in Portugal

Hele fijne complete camping

sylvia van der Horst,
    18-2-2019

Prachtige camping ,leuk opgezet ...zeer netjes zonder gecultiveerd te zijn.Nette ruime douches en vriendelijk personeel .

Gereisd met partner in februari 2019

Super

Jan van Capelleveen,
    13-2-2019

Op de dag dat camping Odelouca officieel opende (1 maart 2007) waren mijn vrouw en ik deveerste en enige gasten. Het zag er niet uit en wij vroegen ons af waar Thea en Bert aan gingen beginnen. Nu, 12 jaar later, bezochten wij Odelouca opnieuw, benieuwd naar wat T&B er in 12 jaar van hebben gemaakt. Wij zijn ervaren caravanners en hebben in ons 80 plus leven vele, doorgaans kleine campings bezocht. Echter, wat deze 2 avonturiers van Odelouca hebben gemaakt is superieur!

De ligging van de camping in de natuur, de voorzieningen, de hygiene, de wijze waaroo met de natuur wordt omgegaan, allemaal van topklasse en dat tegen een zeer betaalbare overnachtingsprijs. Zijn er dan geen minpunten? Jawel, ik noem er 2:

1) de laatste 5 kilometer moet u over een niet verharde weg rijden;

2) zeker wel 10km van de bewoonde wereld (inkopen).

Maar als u dit geen bezwaar vindt komt u op de mooiste kleine camping die wij kennen en bij aardige gastgevers

Gereisd met partner in februari 2019

Back to Nature met voldoende comfort!

Fam. Bakhuizen van den Brink,
    15-10-2018

Wat een prachtige plek aan de rivier is dit! Onze kinderen noemden dit “het paradijs”, en daar is dan ook niets teveel over gezegd! Wij waren hier in het voorseizoen en waren de eerste camperende gasten in 2018. Wat een heerlijke rust hier tussen de prachtige beboste bergen aan het schitterende riviertje de Tâmega. We werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door Jochem en Sandra, wat een fijne mensen! We gingen voor een paar dagen en bleven ruim 2 weken, dat moet genoeg zeggen. Het is echt een plekje voor natuurliefhebbers die houden van rust (heel fijn; geen WiFi) en zwemmen in één van de mooiste rivieren van Portugal. Back to Basic met net voldoende luxe!! Bedankt Sandra en Jochem

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Fantastische plek!

Joke,
    24-9-2018

Wij hadden een zalig ontspannen vakantie bij quinta rural. Een heel mooi plekje voor onze tent met een prachtig uitzicht! Samen met onze 4 jonge kinderen genoten we van de ongedwongen sfeer, de gezellige avonden op het terras, het lekkere eten, de ezeltjes, wandelingen, watervallen, de rust,... Timo en Natacha waren erg behulpzaam, hielpen ons wanneer onze dochter ziek werd en dankzij hen ontdekten we wondermooie plekjes. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Fridus Jonkman,
    21-9-2018

Remy en Esther doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Met 16 caravans van Caravanclub De Dissel stonden we vier nachten in hun paradijs. Dat is uitstekend bevallen: schone toiletten, gezellige bar en niet te vergeten een zwembad(je) om af en toe de warmte van je af te spoelen.

Gereisd met vrienden in september 2018