Portoferraio (op Elba)

We hebben een aantal aanbieders voor Portoferraio (op Elba) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Portoferraio (op Elba)

Prachtig eiland is Elba

Heidi,
    20-8-2018

We zijn hier 2017 en 2018 op vakantie geweest voor het prachtige eiland Elba.

Het is een mooie terrassencamping. Op 5 min lopen van het strand(kiezelzand strand) of een pendelbusje van de camping kan je brengen en halen. Bij aankomst op de camping zet hij je bij je plek af.

Wij hadden een kenia tent van de camping gehuurt. Mooie ruime tent voor 5 personen en van veel gemakken voorzien. Veel ruimte bij de tent. Het toiletgebouw was dichtbij en werd niet heel goed schoongemaakt. Leuk zwembad voor de kinderen met zwembad. Voetbalveldje was niet verlicht savonds. Het restaurant op de camping, eten is goed maar personeel dit jaar niet heel erg vriendelijk en erg lang moeten wachten op drinken en eten en om een bestelling te doen. Vervolgens om af te rekenen sta je in de rij te wachten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtig eiland en fijne camping

Marley,
    15-8-2018

Mooie en verzorgde camping. Er waren veel nationaliteiten. Het eten in het restaurant was goed en het terras ligt aan een prachtig park waar de kinderen graag speelden na het eten. Het grote zwembad is prima, al leek het water niet altijd schoon. De zwembadterrassen zijn verouderd. Het peuterkleuterbad ziet er netjes en nieuw uit, compleet met speeldingen, zitzakken en aangrensende speeltuin. De camping ligt aan een leuk en rustig baaitje; zand en steenstrand. Voor onze peuter was dit net te ver lopen, oudere kids geen probleem. Veel mogelijkheden voor sportievelingen.

Het nadelige van de camping vonden wij de kleine campingplekken en de hoogsteverschillen. En een uurtje tennis is 9 euro. Al met al zou ik de camping aanraden en wie weet komen we er nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super vakantie.

Miranda,
    14-8-2018

Mooie camping, bij aankomst werd de caravan m.b.v. tractor op zijn plaats gezet.

We hadden een mooie grote plaats, dicht bij de receptie/supermarkt.

De weg buiten de camping en de animatie 's avonds bij het zwembad hoorde wij niet. De aankomende en vertrekkende auto's die toch echt allemaal bij ons langs kwamen hoorden wij ook niet.

Super vriendelijk personeel, al zijn ze bij de horeca af en toe humeurig ;-). Maar ze doen hun best met de drukte. Het eten is voor een "camping" echt wel goed.

Zwembad leuk met de glijbanen, wel wat verouderd en badmuts verplicht. Supermarkt prima, ze verkopen er alles en zijn heel vriendelijk.

Het enige minpuntje vond ik het wat verouderde sanitair, hier mogen ze echt wat aan doen. Sommige hokjes zo klein, dat alles nat werd. En toch wat vies her en der. Al blijf ik erbij dat dat komt door mijn voorganger en niet door de camping/schoonmaaksters zelf.

Maar dan Elba, wat een mooi eiland is dit!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Niet eerder zo’n mooie camping gezien

Lars,
    14-8-2018

We zijn al op hele mooie campings geweest zoals Lido Union, Continental lido, fornella, ca Pascalli, diverse yellow campings enz. Maar deze heeft ons zeer verrast. Op het gebied van ligging van alle accommodaties is het allemaal perfect. Elke accommodatie staat er echt super mooi bij.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Volgend jaar weer.

Mirjam,
    11-8-2018

Leuke en mooie (terassen) camping. Voor de 2e keer hier geweest. Mooie plekken, sommige met uitzicht op zee. Zwembad is leuk en schoon. Verschillende glijbanen.

Restaurant is goed en het barretje gezellig en snelle bediening.

Busje brengt je naar het strand en haalt je ook weer op. Je kunt er ook lopend naar toe, ongeveer 5 min lopen.

Animatie is enthousiast.

Sanitair goed en schoon. Warm water met douchen en afwassen.

Voor ons is dit zeker weer een optie voor volgend jaar.

(Een medewerker zet je caravan/vouwwagen met een tractor op de plek)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018