We hebben een aantal aanbieders voor Portiragnes-Plage voor je op een rij gezet:

Reviews over Portiragnes-Plage

Een super familie camping, echt een aanrader en voor

Eelko,
    1-10-2018

Een super familie camping, echt een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in oktober 2018

Geweldige camping en dichtbij zee

Melvin Looten,
    30-9-2018

Prima camping, hoekje om en ben je bij het strand. Er is een winkel en bakker met een ruim voldoende assortiment. Zwembaden zijn top. Het restaurant op het park valt wel wat tegen maar er is aan de boulevard een prima restaurant. Ook de markt is prima die gelijk thv het park begint. Het strand is ook mooi en fijn dat die lange tijd ondiep is aangezien wij met onze zoon van 2 reisde. De stacaravan (soleo) ruim voldoende natuurlijk is het her en der wat krapper dan dat je thuis gewend bent maar het is prima te doen. Uiteindelijk slaap en douche je erin en zit je op de veranda. Volgende keer gaan we weer een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Uitstekende Camping

Han,
    18-9-2018

Voor het tweede jaar met mijn klrinzoon van 3 1/2 twee weken met de camper gestaan . Uitstekend verzirgde camping ideaal ook voor hrt strand en zwembaden Een aanrader!

Gereisd anders in september 2018

Uitstekend

Donald,
    13-9-2018

Meerdere jaren daar verbleven. Nimmer teleurgesteld. Geweldige camping!

Gereisd anders in september 2018

Fantastisch, echt een aanrader.

G.Schrotenboer,
    2-9-2018

Een goede grote camping met uitstekende voorzieningen, dat wat wat je van een 4 sterren camping mag verwachten. Voldoende (!) toiletgebouwen die vaak schoon werden gemaakt. Geen wachtrijen bij de douches. Zwembad groot genoeg (en er was zelfs een 18+ zwembad). Vanaf de zij uitgang van de camping nog ca. 50-80 mtr en je kon de zee induiken. Nadeeltje er was geen strandtent vlakbij, maar goed wij vonden het geen probleem.

Op de camping alles wat je van een goede camping kan verwachten: supermarkt, kapper, marktjes, animatie etc etc. Aanrader deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018