• Type accommodatie

campings in Port Grimaud en Grimaud

Reviews over Port Grimaud en Grimaud

Fantastische camping!

Annette Lammertink, 10-2-2018
    Prachtige locatie direct aan het strand. Er is geen zwembad maar dat hebben we nooit gemist.

Mooie, nette camping in mooie omgeving

Bernadette, 16-11-2017

De camping is heel mooi en netjes. Zwembad is ruim en het peuterbad is goed verzorgd en afgesloten. In het restaurant kan je goed eten voor redelijke prijzen.

Wij hadden een stacaravan geboekt via touroperator en dit is zeker voor herhaling vatbaar! De stacaravan was keurig verzorgd en schoon en alles was aanwezig. Met kleine kinderen is de veranda ook ideaal omdat deze volledig afgesloten kan worden.

Het enige nadeel voor ons was dat voor ons het kamp van touroperator stond waarvan we in het begin heel veel geluidsoverlast hadden, vooral 's avonds laat keiharde muziek (dit kan je verwachten op een jongerencamping, niet op een familiecamping). Na een aantal keer klagen zijn ze verplaatst en hebben we hier gelukkig geen last meer van gehad.

De camping ligt op loopafstand van een mooi strand en in de omgeving zijn genoeg uitstapjes te doen. Je moet wel altijd via de drukke weg dus daar moet je wel rekening mee houden.

De douches zijn verouderd

Kristien, 9-11-2017
    De douches zijn verouderd... er komt zo goed als geen water uit de kraan en de temperatuur van het water is ook niet warm. De haakjes waar je iets kunt ophangen zijn ook afgebroken. De wc zijn ook niet proper ook al doen de poetsvrouwen hun werk goed. Maar dit is ook zeer verouderd waardoor de netheid ver te zoeken is. De camping zelf heeft zijn charmes door er in de jaren niet veel veranderd is.

super ligging

Ellen, 12-10-2017

kamperen is kamperen, ik verbaas mij over de negatieve reacties, je kunt je camper/caravan bijna op het strand plaatsen super mooi, is er geen plek meer dan kun je overal de zee tussendoor zien ,je kijkt op een mooie baai naar st Tropez, Grimaud loop je zo naar toe is net Venetie in het klein, douches zijn wat verouderd maar goed harde warme stralen, en dat ze buiten het

hoogseizoen niet heel goedkoop zijn is logisch de camping staat behoorlijk vol dus dat zegt genoeg ,dus commercieel gezien zijn ze goed bezig...zeker een aanrader en we komen zekers terug.

Port Grimaud en Grimaud scoort een 8,5 uit 10, op basis van 239 reviews