• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Pornic (Loire Atlantique)

Super camping

Danielle, 13-11-2017
    We huurde een keywest accommodatie. Prima bevallen. Ruime badkamer en douche groot. Netjes schoon. Op de camping is alles wat een kind zich wenst. Onze zoon is zeven jaar. Speeltuin net nieuw. Binnen speeltuin niet groot maar fijn om even de energie kwijt te kunnen. Binnen en buitenzwembad beide met glijbanen. Top en heel fijn dat het verwarmd is op een mindere dag want het weer kan daar nogal verschillen kun je heerlijk zwemmen. Pornic mooi centrum. Genoeg in de omgeving te doen qua uitstapjes. Dierentuin, aquarium erg leuk. Zwembad is wel druk in de middag. Strand dichtbij. Wel waterschoenen mee liggen wat keien in het water. Enige kleine nadeel weinig nederlanders maar verder een super camping wij gaan volgend jaar weer.

Gezellige en nette camping

Loes, 11-9-2017
    Cottage heel schoon, en heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima camping

fam. Geertsema, 28-8-2017

De camping ligt erg dicht bij zee met hele mooie baaien.

Voor de rest, animatie voor onze kinderen minimaal.

Zwembad prima maar niet erg groot.

Sanitair prima, mag nog wel wat netter en hygienischer.

Prima camping.

Gezellige camping met enthousiaste medewerkers!

Jacqueline VAN EIJSDEN, 20-8-2017

We hebben een fijne tijd gehad. Prima sta caravan en mooi zwembad. Fijn dat er bedjes genoeg zijn bij het zwembad. Prima broodjes service. Camping gezellig, niet te groot. Genoeg activiteiten voor iedereen. Keurig onderhouden en als er iets kapot was werd het snel gerepareerd. Goed dat er een nacht bewaker aanwezig was, goed gevoel.

Minpunten: Herrie van de naastgelegen camping en een nadeel dat de nachtbewakers nauwelijks Engels praten, maar ze deden wel hun best voor ons! (ivm herrie)

De lampen in de caravan vond ik sfeerloos. Ik zou er minder witte lampen inzetten...... En verder zou ik graag een dekbed gehad hebben.....Een deken in een dekbedhoes is toch behelpen....

Verrassend

Jacqueline, 18-8-2017

Dit is een leuke camping voor gezinnen met kleinere kinderen. Het kan ook leuk zijn voor tieners, maar dan moet daar wel ruimte aan worden gegeven door andere kampeerders. Voor de tieners is er achter het pandaveldje een grote witte tent met licht en een stroompunt. Onze jongens hadden zelf een groep opgetrommeld, Nederlanders, Fransen en Engelsen. Ze kletsten wat en hadden hun muziek aan. Gaven geen overlast, want er is geen enkele keer bij ze geklaagd. Kwamen iedere avond terug met verhalen en hebben zelfs nu, thuis, nog contact met enkelen. Volgende week ontmoeten ze elkaar weer in Utrecht. Nogmaals; geef ze de ruimte en laat ze met rust, dan gaat dat allemaal prima. Potje voetballen en lopen naar de Mc Donalds, lekker zwemmen.

Er is een goed animatieteam met ook in de avonden leuke animatie voor de volwassenen. Het viel me op dat er niet veel mensen afkwamen op het avondprogramma. Sfeer moet je toch echt zelf samen maken.

Het zwembad is mooi en ook onze mannen hadden lol op de glijbaan en in het bad. Je mocht een balletje mee het water in, om over te gooien, mits je rekening hield met andere gasten.

Het restaurant daar ben ik wisselend over. De pizza's waren goed, maar de sla met rups was minder! Toen we er melding van hebben gemaakt, werd het voorval afgedaan met de woorden "kunt u zien hoe vers onze sla is!"

Daarnaast weer de andere kant,... toen we problemen hadden omdat er wat spullen bij de Mc-Donalds waren gestolen, is een baliemedewerker met ons mee naar het politiebureau gegaan om te vertalen. Mijn vakantiefrans is prima, maar formulieren voor officiële aangifte invullen is toch wel lastig. Dank je wel Alban!!!

Het terrein van de camping is erg glooiend, ook de kampeerplekken! Niet handig in je tent! We hadden zelfs mensen op het rijtje met een caravan, die deze niet recht gesteld kregen door de helling op hun plek.... Het beste kun je, als je aan komt, eerst even met een formulier het terrein verkennen en op die manier een plek zoeken die je aanspreekt, want er is veel verschil in.

Als jee een plek hebt bij de ezels, moet je rekening mee houden met de wind en hoe je de tent zet. Het beste is misschien zijwaarts, want wij stonden met de kap richting straat. Bij slecht weer wind in de kap, bij mooi weer waren we er wel blij mee, want er kwam veel stank van de ezels....

Sanitair was erg goed in gebouw 2. Toiletpapier, luchtverfrissers, zeep en altijd warm water!!! Goede douches. Er werd vaak en goed gepoetst en wanneer er dingen niet naar behoren werkten, werden ze meteen gerepareerd.

Er is genoeg te doen en te zien in de omgeving, maar je moet wel weten wat en waar. Nantes met het chateau en Les Machines en de mooie winkels. Pornic met zijn gezellige haven en lekkere restaurantjes. Het wandelpad langs de Oceaan en de kleine baaitjes waar je bij eb op kunt om te zonnen. St. Nazaire en Noirmoutier zijn ook heel mooi! De camping ligt niet aan het strand! Er was af en toe geluidsoverlast van een in de buurt gelegen camping. De uitstraling en klantvriendelijkheid was erg persoonsgebonden. Er zijn verschillende personeelsleden die goed Engels spreken.

Pornic (Loire Atlantique) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 69 reviews