Pornic (Loire Atlantique)

We hebben een aantal aanbieders voor Pornic (Loire Atlantique) voor je op een rij gezet:

Reviews over Pornic (Loire Atlantique)

Leuke camping! Zwembadwater buiten mag wat warmer

Pauline,
    20-9-2018

Leuke camping! Zwembadwater buiten mag wat warmer. Verder geen opmerkingen

Gereisd anders in september 2018

Veel lawaai, de eerste nacht waren er gewoon mensen aan t

Mireille,
    3-9-2018

Veel lawaai, de eerste nacht waren er gewoon mensen aan t schreeuwen. Een gezellig samenzijn waar wij ook van meegenieten. ( 3 uur s nachts) Later in de week ook soortgelijk lawaai ervaren, dat was jammer. Wc ook niet erg schoon . Zat ontlasting tot aan de bril en op de bril. (Achterkant bril) de volgende dag zat de ontlasting nog steeds totaan de bril op de bril niet meer. Erg vies!

Gereisd anders in september 2018

Goed verblijf

Nele B,
    26-8-2018

Ons gezin telt 2 kids (4,5 jaar en 10 maanden). De camping is kindvriendelijk met veel faciliteiten. Voor hele kleintjes te blijven entertainen is soms wat moeilijker. De kidsclub had veel bijval bij onze dochter. Babousso mocht iets meer aanwezig zijn ;)

Dichtbij de camping (5 min met de auto) is een Intermarché. Wij hebben voornamelijk zelf gekookt in onze chalet. Het restaurant hebben we niet echt bezocht, tenzij voor pizza (die trouwens lekker was en goed prijs/kwal).

De chalet zelf was in orde. Iets meer plaats in de slaapkamer was wel welkom. De matras was geheel versleten, dit ten koste van degelijke nachtrusten. Ik zou aanraden die te vervangen. Onze kussens hadden we gelukkig zelf mee. Het stapelbed was een schot in de roos bij onze dochter.

Een aantal nachten was er veel lawaai komende van de feestjes op de camping. Hevige muziek tot na middernacht. Geen probleem op zich, maar de decibels mochten net iets minder.

Al bij al een degelijke camping, goede hygiene, vriendelijk personeel en toffe monitoren bij de kids club. Heel mooie streek ook, te verkennen al wandelend, met de fiets of auto.

Gereisd anders in augustus 2018

Prima, maar voor ons persoonlijk niet nog een keer

Monique,
    20-8-2018

Een aantal dagen verbleven op Le Patisseau in Pornic. Een gezellige camping, wat kleiner gedeelte voor tenten/caravans en veel huisjes. Leuke zwembaden, aardig personeel, netjes, schoon. Een echte Franse camping, op het moment dat wij er waren (half augustus) waren er weinig Nederlanders. Dit was voor onze zoon van 8 niet zo leuk ivm het maken van vriendjes. Vanaf een uur of 12:00 staan de bbq's overal aan en dat gaat door tot laat in de avond. Heel handig dat je gratis met de bus naar Pornic kan, voor de camping opstappen. Wij vonden de camping wel een beetje een "tokkie camping", wat bijzondere Franse gasten. 's Avonds vaak lawaai (ook vanuit de buurt) en niet altijd een prettige sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne vakantie !

Petra Wattenberg,
    19-8-2018

Erg leuke camping. Ruime plaatsen, goed sanitair , genoeg animatie voor alle leeftijden. Gezellige muziek en shows in de avond. Fijn winkeltje en bar restaurant was ook prima.

Punten die wat minder zijn .De zwembaden zijn niet erg groot en daardoor is het snel erg druk. De medewerkers bar restaurant kunnen niet of gebrekkig Engels.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018