We hebben een aantal aanbieders voor Porlezza voor je op een rij gezet:

Reviews over Porlezza

Volgend jaar weer

E. Riedel,
    1-12-2018

Fijne Italiaanse camping met een beetje privacy maar vooral veel gezelligheid.

Fantastische vakantie gehad in Torino 2

Monique Biemond,
    30-9-2018

Wij hebben bijna 2 weken door gebracht in chalet Torino 2.

Chalet staat met de gehele breedte van de veranda recht aan het meer.

Dit was voor ons een must.

Het chalet is leuk, gezellig en compleet ingericht. Erg fijn is de afwasmachine en de vele verschillende koffie apparaten.

Auto kun je bij het chalet parkeren.

Op de veranda een eethoek met gemakkelijke stoelen en een loungebank heerlijk voor een middagdutje.

Je loopt vanaf de veranda zo het kiezelstrandje op waarvoor ook meubilair aanwezig is. En je stapt zo het meer in, wat wil je nog meer.

Op de camping is een miniwinkeltje, wel iedere dag verse broodjes, en een ijshoekje en koffiecorner.

Door de ligging van de camping zijn er vele leuke uitstapjes te maken, Gandria. Como en met funicolare omhoog naar Brunate en lopend naar de vuurtoren. Valle Verzasca, de stuwdam, de brug en sonogno met wandeling naar waterval. Grote markt in Luino op woensdag. Bergamo.

Gereisd met partner in september 2018

Zeker vaker terug!

G. Schouten,
    24-9-2018

Typisch Italiaanse camping. Veel Italianen hebben hier hun tweede huis, met mooie creaties. In de straatjes bij het meer staan mooie ingerichte chalets, waar veel Nederlanders zitten. Her en der over de camping staan ook verouderde chalets, maar het is maar net hoe druk je je hier over maakt. Wanneer je aan het meer een chalet huurt, zit je prima, mooi uitzicht over het meer, en korte loopafstand naar het meer. De toiletgebouwen zijn ze aan het vernieuwen. Verder is er speelgelegenheid, en een mooi zwembad met glijbanen.

Door de prachtige omgeving en het mooie schone meer, komen wij hier zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

fantastisch

Henriette,
    17-9-2018

Prachtige week gehad! Fantastisch huisje met alles er op en er aan en dicht bij het strand. Omgeving is erg mooi en veel mogelijkheden voor dagjes uit. Kinderen hebben zich perfect vermaakt op de camping omdat er ook veel andere Nederlandse gezinnen ( met kinderen ) waren. Zwembad zijn we niet zo vaak geweest, het meer op een paar meter afstand is meer dan geweldig. We komen hier zeker een keer terug.

p.s. Sanitair van de camping hoeft niet gebruikt te worden.

Fantastisch!!

Maria en Otto,
    16-9-2018

We hebben een chalet gehuurd, vienna 11 bij een Nederlandse particulier. Het chalet zag er netjes, gezellig en perfect uit. Alles was aanwezig. Schoon sanitair en keuken en aandacht voor elk detail. Typische Italiaanse camping, basic zonder franje en daardoor voel je je ook echt in Italië. We waren te vroeg voor de incheck maar hebben de tijd gebruikt op de markt in Porlezza op slechts 10 minuutjes lopen

De camping heeft een heerlijk zwembad en een een fantastisch meer met kraakhelder water. Tevens is er een gezeliige bar/ijswinkel/kleine supermarkt met lekkere broodjes voor in de ochtend. Het persoonlijke contact met.de eigenaren Orlando en Yolanda verliep perfect. Dit hebben we als zeer prettig ervaren. Naast de camping ligt een fantastische park met picknickplaats, speeltuintje,voetbalveld,volleybalveld en surfschool. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2018