Playa del Inglés

We hebben een aantal aanbieders voor Playa del Inglés voor je op een rij gezet:

campings Playa del Inglés

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Playa del Inglés voor je op een rij gezet:

Zeewatertemp (℃)20°20°19°19°19°20°21°22°24°24°23°21°
Dagen regen12367131136119

Reviews over Playa del Inglés

• 8Rob van Pul06-02-2020

altijd lekker en simpel in playa del ingles.

Playa del ingles heeft veel verval en dat is duidelijk te zien, maar dat neemt niet weg dat het een prima locatie is om te relaxen, dicht bij het strand en goede en snelle uitvalswegen, winkels zijn allemaal hetzelfde, en ik ga altijd met de huurauto naar Las Palmas, naar shoppingcenter Alisios of las Arenas of El Muelle, of naar de nieuwe mall in Puerto Rico, dus niet in Playa del Ingles.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in januari 2020

• 7Henmar5330-01-2020

Omgeving loopt helaas terug , jammer

Boulevard is aan het verpauperen, veel eet/drink tentjes niet echt uitnodigend(voor ons) Kasbah Shopping Center begint in verval te geraken met gesloten winkels etc. (betaald)parkeren nabij hotel (Dunamar)met huurauto zelfs in januari druk,

• 7Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2020

• 7Christa27-01-2020

Heerlijk!

Playa del Ingles, is erg vervallen,het is jammer dat de winkelcentrums slecht onderhouden worden,het mooie lange strand is perfect,heerlijk lopen over het strand naar Maspalomas! Na zovele jaren,gaat dit nog steeds niet vervelen!!!

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 6Zorg voor natuur

• 8Tinus Hoogenberg08-01-2020

heel tevreden ik kom er al 24 jaar

Een tour over het eiland,Porte Mogan met de bus heen en dan een stuk terug met de boot naar Porte rico en dan weer met de bus terug,er zijn veel mogelijkheden om iets te ondernemen,prachtige stranden, dansen op de kasbah en kijken geen entree, Bij Pedro(la terassa}zie Google, een prachtig zon vacantie bestemming,en relax

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Alleen gereisd in december 2019

• 6Albert29-12-2019

Verpaupering, vervuiling, constant lastiggevallen

Strand is mooi, centra verpauperen. Vooral in weekenden veel smerigheid op straat. Verder wordt je overal lastig gevallen, op strand opdringerige “masseurs”, op boulevard en in uitgaanscentra veel verkopers en mensen die je restaurants en bars binnen willen praten. Sommigen zijn daarbij erg vervelend en onplezierig. Personeel in bepaalde supermarkten erg onvriendelijk. Ik ervaar de vakanties daar steeds minder ontspannend.

• 5Omgeving
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Klaas20-12-2019

Leuk en gezellig maar winkelen is niet verl meer

Beetje gedateert en de meeste winkelcentra zijn oud. Maar net buiten playa zijn grote winkelcentrums makkelijk bereikbaar met de bus

• 10Stranden

• 6Ingrid & Ruud15-12-2019

Verouderd, druk, maar er heerst een relaxte sfeer

Playa del Ingles is verouderd! Er moet een hoop opgeknapt worden en dat is wel te zien. Met name de shoppingcenters zijn aan een renovatie toe. Je kunt wel eindeloos over de boulevard en het strand wandelen en dat doen dan ook veel toeristen hier. De sfeer is relaxed (wij waren hier in december). De wandeltocht naar de vuurtoren van Maspalomas is een aanrader. Verder vinden wij San Agustin wat rustiger en mooier.

• 6Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 7Omgeving

• 9Kathy Van Der Heyden08-11-2019

Genoten van een deugddoende vakantie

Het park De Kempervennnen is een héél aangenaam park. Leuk wandelen in de bossen, mooi zwembad en lekker eten. Ook de winkel is tot 20 uur open, dat is zeker handig meegenomen. Voor herhaling vatbaar!!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Etienne Goedertier22-10-2019

Teleurstellend...

Het hotel waar ik logeerde ligt op een paar minuten van de uitgangsbuurt van Playa del Ingles. Je hebt er de Kasbha, Yumbo, Metro, Cita waar je vele souvenierswinkels hebt maar waar er ook vele pub's en cafe's zijn. Maar om eerlijk te zijn; toen ik er woonde in 1986 was de Kasbha en Metro dé plaats voor nightlife. Je kon er 7 op 7 weggaan en je amuseren tot in de vroege uurtjes. Daar is nog heel weinig van over gebleven. Nu zijn het enkel nog de weekend die volk lokken en dit vanaf middernacht...

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving

Alleen gereisd in september 2019

• 10Fam. Brinkman07-10-2019

Dit park is een mooi en de omgeving is zeer groen en goed onderhouden, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam als je vragen hebt. Het 2 persoons huisje was goed ingericht en zeer schoon. De restaurants waren goed en betaalbaar. Wij hebben het prima naar ons zin gehad.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur