Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

We hebben een aantal aanbieders voor Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

prima vakantie gehad !

angeline,
    15-3-2019

Bij aankomst vriendelijk ontvangen en naar onze prachtige safaritent gebracht,

de tent was hooggelegen op de steile camping, maar was daardoor heerlijk vertoeven op het terras met loungeset en bbq. Prima bedden, heerlijke douche, vaatwasser met alvast wat tabletten, 2 koffieautomaten, noem het maar op en alles is er. En de gastvrouw/ heer op de camping waren fantastisch !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Uniek maar niet voor iedereen

Andrea,
    13-3-2019

Mooi gelegen en grote terrassencamping met veel steile hellingen en strandje. Al vaker hier verbleven via touroperator. Dankzij deze operator en de ligging van hun accomodaties hele fijne vakanties gehad. Wel altijd in het voor- en naseizoen want hoogseizoen barst deze camping, denken wij, uit zijn voegen. In september is het zelfs nog moeilijk soms een ligbed te vinden en het strand erg druk. De tenten en stacaravans van touroperator liggen op mooie plaatsen, van andere operators zou ik niet willen huren en van camping zelf ook niet. Restaurants erg wisselend van kwaliteit en lang wachten op bediening. Strand is een lange afdaling en terug een grote klim. Treintje rijdt tot midden van de camping. Daarna is het nog heel steil lopen naar de plaatsen bovenin. Wel veel mooie uitzichten op zee daar. Op loopafstand 2,5 km van het zeer toeristische Platja D'Aro maar groot deel ervan langs een drukke gevaarlijke weg.

Gereisd met partner in september 2018

Op naar de 10de keer

H van Piggelen,
    12-3-2019

Cala Gogo is een mooie camping,wij verbleven daar in accomodatie van touroperator (voor de 7e keer) een organisatie die alles goed voor elkaar heeft en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juni 2018

Diego,
    12-3-2019

We hadden een zeer mooie plaats met prachtig uitzicht over de zee.

Wij waren er begin juli zeer rustig, super mooie en nette camping direct aan het strand.We verbleven in een Tent alles was prima in orde .

Het personeel van touroperator was super en stonden altijd klaar .

Top vakantie ik ga al meerdere jaren met touroperator en we gaan dit zeker nog doen .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Zeker aan te raden

Rutger,
    11-3-2019

Camping is op een heuvel. Wel erg sfeervol en goede faciliteiten. Goed restaurant en vriendelijk personeel. Geweldige omgeving voor alle soorten vakanties

Gereisd met vrienden in juli 2018