Reviews over Pingjum

Uitstekend verblijf tijdens familieweekend

Boudewijn Breedveld,
    2-10-2017

Uitstekende ruim groepsverblijf (25 personen) van jong 1 jaar tot oud 70+ , met voldoende recreatie in een straal van 10 - 15 km. Mooi weer dus o.a. met de kinderen naar het strand van Makkum.

Gereisd met vrienden in september 2017

Super verblijf en zeer vriendelijke familie Top

Fam Hampsink,
    13-8-2017

Zeer gastvrij. Willen je overal bij helpen en een prima campeerplek om lekker tot rust te komen. Wij verbleven in de compleet ingerichte tent, compleet met lekkere bedden, koelkast en koffie/theevoorziening en dat in een prachtig mooi hofje. Ook aan de kleine kinderen is gedacht, met de nieuwe speeltuin. Sanitaire voorzieningen zijn ook top. alles ligt er super strak en netjes verzorgd bij. Wij komen er zeker nog een keer terug een biertje drinken met de gastheer en gastvrouw.

Tot gauw lieve familie Nota

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Wat een mooi paradijs!

Dagmar en Roeland,
    12-8-2017

Als je van rust en stilte houd, is dit de ideale plek om te vertoeven. Herke en Marry zijn geweldige mensen die alles er voor over hebben om het hun gasten naar hun zin te maken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige plek

Gert en Hennie,
    5-8-2017

Super dat er in de kantine gelegenheid is om zelf te koken

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima plek voor trekkende fietscampeerders

Peter,
    17-7-2017

Mooie velden met electra (maar geen WIFI helaas.) Sanitair is erg basic en nogal verouderd maar voldoet goed. En geen gedoe met douchemuntjes. Dichtbijzijnde winkels in witmarsum en voor uitgebreidere boodschappen naar Bolsward.

Doelgroep is niet meer camping maar groepsverblijf dus als je van rust en stilte houdt check dan of er op jouw moment ook groepen zijn. Niet zeuren in zo'n geval. Wij hebben het prima naar de zin gehad

. Vriendelijk ontvangst ook

Gereisd met partner in juli 2017