campings in Pineda de Mar

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

campings Pineda de Mar

Zonuren5h5h5h6h7h7h9h8h6h6h5h5h
Dagen regen1045111077710876

Reviews over Pineda de Mar

• 10Michelle de Boer15-09-2019

Review voor de vakantie hondjes

Ik ben lang op zoek geweest naar een vakantie wat fijn zou zijn voor mij maar ook voor de hondjes. Zo kwam ik bij Pineda de Mar. Wij verbleven op camping Bell sol, erg hond vriendelijk. Strand: Er is een speciaal honden strand afgezet met een hek. ( niet volledig afgesloten). Het strand was erg schoon geen honden poep te zien iedereen ruimt het netjes op. De volledige boulevard: heeft een stuk doorlopend gras met palmbomen lekker voor de hondjes met een wandeling. om de 30 meter prullenbakken om je poepzakjes te deponeren. Restaurant: De plekken waar wij gegeten hebben was allemaal hond vriendelijk. Ze kregen een bakje water en een compliment. Aruba beach bar is echt een aanrader! Overal langs de stranden kan je je honden drinkbakje vullen.

Wij hebben echt genoten!

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Pewter11-09-2019

Fijne, rustige vakantieplaats

Rustig vakantiedorp. Niet voor discogangers of ander ruig vermaak. Wel voor rust, en boottocht langs de Costa.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2019

• 7Willeke30-08-2019

Pineda de mar is zeker leuk voor korte vakanties.

Pineda de Mar is een relatief rustig plaatsje met net voldoende mogelijkheden om je toch te vermaken. Er zijn goede verbindingen met het openbaar vervoer (o.a. trein) voor bijv. een dagje Barcelona.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

augustus 2019

• 8Pauline27-07-2019

Mooie rustige badplaats aan de Costa Brava

Leuke plaats met voldoende vermaak, mooi strand, gezelligheid en toch rust. Pineda is een leuke plaats, tussen het wat drukkere Callela en Santa Susanna/Malgrat de Mar in. Het uitgaansleven is beperkt en daarom zo fijn met kinderen. Wel een leuke winkelstraat en voldoende gezellige terrasjes en winkeltjes. Ga niet pinnen bij een van de vele Euronet pinautomaten. Zij vragen 3,95 per pinbeurt. Er zijn drie vestigingen van de Caixa bank in Pineda waar je gratis dag en nacht geld kunt opnemen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 9Stranden

juli 2019

• 8A.C. Neijndorff09-06-2019

Leuk plaatsje met leuke winkeltjes en terrasjes. Genoeg supermarkten en op vrijdag een leuke lange markt langs de boulevard.

• 8Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2A28-05-2019

Voor een paar dagen rust prima treinverbinding pri

In de omgeving niets te beleven

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Zorg voor natuur

mei 2019

• 7Jansen Van GAALEN20-04-2019

Prettig verblijf hotel merce

Lekker rustig en goed als uitvalbasis

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Anton20-04-2019

Fijne lokatie, rustig plaatsje.

Rustig plaatsje, mooie uitvalbasis om naar andere plaatsen te reizen o.v of eigen vervoer(treinstation 300 mtr bij het hotel vandaan) Een prima lokatie voor een rustige vakantie(geen discotheek)

• 9Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in september 2018

• 9Jeanne15-04-2019

Topper

Heel fijn verblijf gehad voor de tweede keer. Het eten is super, en het personeel is echt heel behulpzaam en vriendelijk. Ik was hier al eerder met mn down dochter, en wij hadden het echt naar onze zin. Alles was toppie,en ik ga alleen nog maar met touroperator.. Ga zo door toppie👍😘

• 10Stranden

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Ieneke van Arnhem-Koelman12-04-2019

Rust, zon, zee, gezelligheid: naar Pineda de Mar.

Al 27 jaar gaan we naar Pineda de Mar. Een leuk klein dorpje, direkt liggend aan zee, met mooie en nette hotels in div. prijsklasse. Het heeft GEEN disco's waardoor er toch een ander soort toeristen komt dan in de omliggende (ook leuke) dorpjes. Het heeft een treinstation, en men kan zo makkelijk een dagje naar o.a. Barcelona /Girona/enz. Ook de inwoners zelf zijn erg vriendelijke mensen, zeker als ze na een paar jaar de "trouwe" vakantiegangers herkennen. Verder heeft het gezellige terrasjes, winkeltjes en met regelmaat de een of andere feestdag met leuke muziek. Eind augustus is er een volle week kermis aan de boulevard. (daar moet je dan wel van houden) Op het strand is ruimte genoeg om het strandbed of de handdoek zo te leggen zoals je zelf wilt en niet zoals op veel plaatsten, allemaal dezelfde kant uit. Wie van wandelen houdt kan naar de naastgelegen, veel drukkere, dorpjes lopen of een mooie wandeling maken naar het achterland.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2018