Pilsen (Plzeňský)

We hebben een aantal aanbieders voor Pilsen (Plzeňský) voor je op een rij gezet:

campings Pilsen (Plzeňský)

Vrij Uit

Reviews over accommodaties in Pilsen (Plzeňský)

Rustgevend tot en met!

Floris en Anna,
    21-8-2018

De camping overtrof onze verwachtingen. Prachtige ruime kampeerplekken, met zowel schaduw als zon. We keken uit over het heuvelachtige idyllische landschap. We hebben genoten van de sfeer op de camping, de rust en de ruimte. Vanaf de camping zijn tal van wandelingen te maken. Voldoende daguitstapjes te plannen. We zijn 2,5 weken op de camping gebleven en hadden nog langer willen blijven. Voldoende eetgelegenheden op korte reisafstand. Op de camping zelf is een pizzaatje te halen.Tip: met de trein (2,45 uur) nachtje over naar Praag.

Gereisd met partner in augustus 2018

Nu al weer heimwee.

Joke,
    21-8-2018

Net thuis en nu al weer heimwee. Een kleine rustieke camping in Tsjechië.

's Nachts bij nieuwe maan heel veel sterren zien en zelfs iets van de kleuren van de melkweg. In het ochtend gloren op 10 meter vanaf de caravan een wildzwijn met jongen zien. Geen lawaai van verkeer, één en al rust en stilte. Als je van natuur houdt is dit een camping en plek om nooit te vergeten.

Gereisd met partner in juli 2018

Een verborgen aanrader

Lamers,
    19-8-2018

No nonsens camping. What you see is what you get !

Prachtig gelegen in bosrijke omgeving.

Vriendelijk personeel. Alles wat je nodig hebt, is er. Ook een bar, restaurantje, wasmachine en eenvoudig maar schoon zwembad.

Hetzelfde geldt voor het sanitair: eenvoudig, maar compleet en schoon.

Gratis goede warme douche.

Ruime gevarieerde plaatsen met naar keuze zon en/of schaduw.

Het enige wat ik zou kunnen opmerken, maar wat de camping niet aan te rekenen is, is de 1,8km lange weg naar de camping. Deze verkeert in erbarmelijke staat. Hier heeft de tijd blijkbaar toch nog tientallen jaren stil gestaan.

Maar samengevat:

Een prima camping waar je waar voor je geld krijgt.

En dan neem je die slechte weg op de koop toe.

Een aanrader, dus !

Gereisd met partner in augustus 2018

Helemaal Top!

Ineke,
    18-8-2018

Kleinschalige terassencamping omringt door andere tsjechische campings. Gelegen aan een prachtig meer waar je ook op kan varen met de waterfiets (kan je gratis lenen). Sanitair is matig en verouderd maar plannen zijn er wel om het te vernieuwen. Wasmachine mag je gratis gebruik van maken. Er is een aparte kraan voor drinkwater. De sfeer is ontzettend goed. Zowel beheerders als eigenaar zijn erg vriendelijk en komen regelmatig langs voor een babbel. Kinderen vermaken zich prima op de trampoline, zandbak of in de speelschuur waar ook leuke retro games te spelen waren. Vuurplek aanwezig. Hebben hier ontzettend leuke dagen gehad waar we met veel plezier op terug kijken!

Nadeel: omringt door 2 andere tsjechische campings waarvan iets lawaai kan komen. Hier moesten we even aan wennen. Voordeel is dat die tsjechische campings een bar hebben en eten verkopen dus je voordeel er uit halen.

Iets te weinig parkeerplekken op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gezellig genieten

Marieke,
    2-8-2018

Een geweldige gastvrije camping, waar we ons opper best hebben vermaakt. De kinderen konden gratis net alles spelen in de “kantine”. Zwemmen in het meer en gratis gebruik maken van de bootjes en de wasmachine. De Nederlandse eigenaren werken hard om elk jaar iets op te knappen op de camping. Wij komen hier zeer zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018