Reviews over Peschiera del Garda

Nooit meer bij touroperator boeken!

Monique, 18-5-2018
    Safaritent gehad helft van inventaris niet aanwezig. Na klachten werd dit wel gedeeltelijk bijgevuld. Interieur is echt aan vervanging toe. Bedden liggen slecht. Mooie ligging aan het water.

Voor herhaling vatbaar!

Christel, 14-5-2018
    Het is een super leuke camping met erg aardig personeel! Ik ben hier nu al 4 keer geweest sinds de zomer van 2017 en hoop er in september weer een paar dagen heen te gaan! Echt een aanrader!

Monique v Heur, 13-5-2018

Mogelijkheid tot boodschappen

Entertainment

Prima!

Dennis H, 13-5-2018
    Prima camping. Helaas wel jammer dat camping nu een paar jaar gescheiden is door “Berlijnse muur”. Vroeger liep je even snel naar het meer. Nu even wat langer langs buitenkant park. Stacaravan via touroperator was prima. Straatjes van stacaravans zijn prachtig. Genoeg ruimte tussen en voor de caravan. Zwembaden zijn prima. Geen badmuts verplichting meer. Restaurant, supermarkt zijn redelijk. Supermarkt wel klein en alleen voor “vergeten” boodschappen. Beter naar de Familia net buiten de poort of naar de Lidl in Peschiera. S’avonds een mooie wandeling langs het meer naar Peschiera in 20 minuten. Leuke speeltuin voor de kinderen en prachtig kunstgras voetbalveld. Al met al nog steeds prima al blijft het jammer dat de camping is opgedeeld.

Voor herhaling vatbaar.

Harrie Snijders, 11-5-2018

Wij hadden een keurige plaats, wel is het zo dat de plaatsen niet al te groot zijn.

Ons stoorde maar een ding de hondestrond net buiten de camping.

Verder mooi gelegen, op loop afstand van Peschiera, gezellig dorpje.

Peschiera del Garda scoort een 8,1 uit 10, op basis van 566 reviews