Reviews over Peschiera del Garda

Geweldig!

Jolande
    12-8-2018

We hadden een tent gehuurd via een touroperator. Dat is echt geweldig bevallen, de mensen die de touroperator vertegenwoordigen op die camping, Marianne en Bax, hebben een gouden randje aan onze vakantie toegevoegd. Het restaurant is fantastisch, en ook de omgeving is adembenemend mooi. De minpunten: Toegang tot het meer is via een hek, maar de poorten zitten aan de uiterste zijden. Er is ook geen strand, toegang tot het water is via een pier.

Je bent verplicht een badmuts te dragen, dat is eigenlijk niet meer van deze tijd denk ik.

Super camping!

Esseling
    12-8-2018

Er wordt super veel gedaan qua animatie, prima restaurant bij het zwembad, prima stacaravan (via touroperator). Onze kinderen hebben het super naar hun zin gehad hier op de camping.

De richting, Proprietario, 17-8-2018

Beste Gast,

Met vriendelijke groet,

Heel Mooi!

Marijn
    11-8-2018

Mooi aangelegde camping aan het mooie gardameer. Sanitair kon op bepaalde momenten schoner. Eten op de camping erg lekker en niet duur! Mooie wandeling naar het centrum van peschiera. Zaten in een tent van gusto camp, super goed geregeld en erg netjes! De tent stond ook dicht bij het meer.

Gemiddelde camping

Goedele
    7-8-2018

Stacaravan en service van touroperator was top. Jammer dat je wat verder weg zit van het meer. Er is een leuke wandelpad om naar het dorp te gaan, maar je neemt deze vaak niet omdat het nog een eindje van de camping is. Zeer mooie omgeving en veel te doen in de buurt: leuke dorpjes, waterfall park, waterpretpark Cavour, medieval times,...

Camping zelf vonden we gemiddeld. Van het sanitair e.d. hebben we amper gebruik moeten maken omdat alles in onze caravan voorzien was. Restaurant is in orde, maar zeker niet wauw. Redelijk wat personeel staat er niet met volle goesting.

Zwembad was top voor onze kindjes van 7 en 9 jaar. Ze vonden de animatie wel leuk, maar het is niet wat we tot nu toe vanuit Spanje gewend zijn. Het is maar wat je wil natuurlijk. Er zijn er een aantal heel enthousiaste bij, maar ook hier weer een aantal die zelfs precies liever niet met kinderen bezig waren.

We hebben een fijne vakantie gehad, niets wat het heeft verpest, maar zijn niet geneigd om terug te gaan.

Prima camping voor gezinnen met jonge kinderen.

JJS
    6-8-2018

Grote camping direct aan het meer. Prima bungalows, mooie zwembaden, heerlijk gegeten in de diverse restaurants op het park.

Voor kinderen tot 14 jaar prima te doen, voor oudere tieners helaas weinig tot geen vertier. Onze kinderen miste een plek in de avond om leeftijd genoten op te zoeken. Om 23.00 uur alles dicht. In de buurt prima supermarkten, leuke stadjes en diverse attractieparken. Prijs/kwaliteit camping matig. Ps. Let op! Als je voor 08.00 uur wilt uitchecken kost je dit extra 30 euro!! Niet echt sympathiek. Al met al een leuke vakantie gehad, maar met onze oudere kinderen maar ėėnmalig.

Peschiera del Garda scoort een 8,1 uit 10, op basis van 570 reviews