Reviews over Peschiera del Garda

Heerlijke vakantie in een gezellige omgeving

Familie T
    12-10-2018

Nadat we verschillende reviews hadden gelezen gingen we met behoorlijk wat bedenkingen op reis. De ontvangst was heel gastvrij en wij verbleven in Casa de luxe. Voor ons een ideaal huis omdat we met volwassen kinderen waren. De plek is een beetje rumoerig (lees: levendig), maar er waren genoeg momenten dat het heerlijk rustig was. De ligging van de camping is perfect. Je loopt zo naar het meer. Hoewel het zwembad prima was, gaven wij de voorkeur aan zwemmen in en dobberen op het meer. De omgeving is geweldig: mooie natuur, prachtige dorpjes en ook een bezoek aan Venetië en Verona is erg leuk en goed te doen. We kijken terug op een heerlijke vakantie!

Fijne kleinschalige camping

Familie van Elk
    7-10-2018

Wij werden zeer.vriendelijk ontvangen bij aankomst. De caravan was schoon en had airco. En ja de caravan was niet groot, maar in Italië leef je buiten dus zeker geen probleem.

Afval scheiden? Wat een commentaar allemaal. Moeten wij in Nederland dat ook niet doen? Wij hebben zelfs 4 containers bij ons huis staan. En ja dat gaat ook stinken in de afgelopen hete zomer.

Zwembad was fijn en zeker niet te klein voor deze camping.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ook wij hadden tieners in ons laantje. En ja dan denk je gelijk..... Wel jammer hoor dat iedereen dan zo denkt want de jeugd in ons laantje was niets mis mee. Natuurlijk kon je ze horen, maar ook de kleine kinderen van je buren hoor je en de honden.

Wij hebben een super vakantie gehad, en al dat gezeur is zo jammer. Geniet van je vakantie en anders huur je een hutje op de hei, heb je nergens last van

Geweldig

Jantsje Hietkamp
    4-10-2018

Als het kan ga dan in het voor of najaar ivm drukte! Het eten op de camping is geweldig! Treintje naar peschiera is leuk met kleine kinderen. Geweldig lekkere ijssalon daar. Het gardaland is fantastisch! Geweldig animatieteam op camping. De montebaldo bergtoppen bezoeken is prachtig. Leuk om picknick mee te nemen en in bergen te gaan zitten! Als je rond 5 uur terug wil rijden naar de camping sta je zo een uur in de file. Beter vermijdt je dit. Lazise en sirmione ook prachtig om te bezoeken. Boot huren en t water op gaan is ook een tip!! Iedere avond is er iets van sport wat je kunt volgen. Voetbal/ formule 1 etc. Als je bij de take away een ijsje gaat eten, krijg je heel vaak een gratis puntzak friet. Boodschappen in winkel zijn duur maar je hebt er wel alles! Beter ga je naar de Aldi of Lidl om 5 min rijden vd camping. Airco checken bij aankomst en anders laten schoonmaken!

Prima vakantie

Anne-Marije Ruijter
    30-9-2018

Hele grote camping. Wel kleine sta-plaatsen. Wij zaten in een caravan van touroperator. Of het aan de aanbieder of aan Bella Italia ligt..( tenslotte laat de camping zo'n huisje er ook op staan he..) onze caravan was echt niet schoon! Schimmel in de badkamer, douchekraan die lekte, viezigheid op de vloer en vooral heel krap! Uiteindelijk wel een nieuwe douche slang gekregen maar doordat in de douchekop zoveel kalk zat werd je gezandstraald door 4 stralen water. Afijn, verder een prima plek. Eten in de restaurants is qua prijs/kwaliteit prima, vriendelijk personeel in de winkels en zeker in september goed te doen qua drukte! Veel leuke dingen te doen in de omgeving; peschiera, bardolino, Verona, Venetië, sealife. Wij waren met 2 kids. 1 van 3 maanden en 1 van 3 jaar. Ook zij hebben zich prima kunnen vermaken in het zwembad, het meer en in de speeltuintjes!

Gardameer in September. Aanrader.

EMMA Houten
    22-9-2018

Voor het eerst over de Brennerpas met onze combinatie. Nergens mocht je inhalen dus vertrekken we zondag weer richting Oostenrijk. 10 heerlijke dagen hier gehad 13/23 sept. Wat wil ik delen met jullie. Brood op de camping /Italië vreselijk!!???Broodjes van de Lidl prima. Afbakbolletjes bij de Aldi. Zwembad oké. Badmuts €3,- Prima bedjes en openingstijden. Plaatsen zijn ruim en duidelijk door de schaduwbomen afgebakend. Akelige omroepinstalatie voor de animatie. En wat storend was naast de 3 uur durende stroom en water storing. (Geen douche en wc) de Duitse werkweken naar Italië. Jeugd komt in de middag terug van een excursie en mag zich dan tot diep in de nacht uitleven. WiFi codekaart gratis(1GB??) was snel leeg. Ik kreeg bij de receptie makkelijk nieuwe,mij partner kreeg er geen .Geen duidelijk beleid. Prima fiets mogelijkheden ondanks de vaak slechte staat van het wegdek. Borghetto 12km of Mantova 45km. Via fietspad langs de Mincio