Pesaro

We hebben een aantal aanbieders voor Pesaro voor je op een rij gezet:

Reviews over Pesaro

• 8Familie Gudrun / Arnold Mayer06-06-2014

Geruhsamer erholsamer Autenthalt alles super

Pesaro ist uns trotz der 1000 Km schon viele Jahre ans Herz gewachsen. Gute saubere Feinsand - Strände und eine schöne Altstadt zum bummeln.

• 8Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Paolo28-04-2015

Una città a misura d'uomo

Sono bastati pochi giorni per innamorami di questa città, non è grandissima e in suo lungo mare e raccolto tra due colline in circa 2 km di spiaggia. La città e tranquilla si può girare la sera senza pericolo e dopo mezza notte il rumore dei locali cala e non e mai fastidioso. Il centro storico si raggiunge dal mare in appena 10 minuti a piedi ed e molto bello passegiare per le vie del centro alla scoperta di negozi caratteristici.

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in januari 2015

• 9leen Verreyt01-10-2012

mooi

leuk strand van ons hotel Excelsior , maar de omliggende (ookprive stranden) waren soms heel druk op elkaar gepakt

• 8Cultuur

september 2012

• 7andy10-08-2012

Gezellig stadje aan de zee, strand is betalend

Fietsvriendelijk langs de boulevard en het oude stadscentrum ligt aansluitend. Vele lekkere restaurantjes om te gaan eten. Nadeel is dat quasi alle stranden betalend zijn. Het is duur om dicht bij de zee te liggen en er zijn quasi geen stoelen vrij, hoewel deze niet bezet zijn... Kinderen kunnen zeer ver in de zee gaan.

• 6Omgeving
    • 6Cultuur
    • 7Stranden

• 6carmen10-08-2012

stad wat minder, omgeving wel mooi

De stad Pesaro viel ons wat tegen. In de buurt zijn echter wel veel leuke dorpen en bezienswaardigheden.

• 8Omgeving
    • 7Cultuur
    • 7Stranden

• 9simone_112-08-2012

Heerlijk vertoeven

Heerlijke vakantie plek. Zon, strand, zee en heel erg lekker eten overal. Een plek waar Italianen zelf op vakantie gaan. Weinig Duitsers en weinig Nederlanders. Het echte Italie voor ons. In de zomermaanden levendig en gezellig. Vanaf half september echter heel rustig en veel gesloten hotels aan de kust. (beetje uitgestorven dan) Heerlijke ijssalons. Prima vakantieplek.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

augustus 2012

• 7Paul07-08-2017

Niet zo bijzonder

Niet zo bijzondere stad. Aan de boulevard de standaard hotels en strandtenten die je overal aantreft aan de Adriatische kust. In het centrum hier en daar een aardig plekje. Buiten het hoogseizoen behoorlijk uitgestorven

• 7Zorg voor natuur
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Edje S.06-06-2004

Prachtige lang breed zandstrand langs de hele kust met strandtenten. Gebouwen meer in jaren 20 stijl. Centrum met veel winkels. Qua uitgaan op het 1ste gezicht niet veel te zien maar er zal wel iets zijn. Uitstekend bus en trein vervoer lokaal en regionaal (excursies!). Weinig sfeer in de stad.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd in juni 2004

• 8Meriam Burggraaff07-08-2013

Gezellige badplaats

Pesaro heeft een gezellige boulevard, voldoende stranden (vrije strand bij de haven is erg fijn met wit zand en langzaam aflopend in zee) en meerdere winkels.

• 7Cultuur

juli 2013

• 9Jannet02-01-2014

Mooie stad met dito stranden

Mooie stad met historische bezienswaardigheden, haven en prachtige kust! Ideale plek wanneer je niet naar het drukke Rimini wilt, maar wel aan de Adriatico wil verblijven. Goede uitvalsbasis voor trips naar Urbino, San Marino of langs de vele kustplaatsjes.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur