We hebben een aantal aanbieders voor Penne voor je op een rij gezet:

Reviews over Penne

Fantastisch heerlijk Relaxed👍

Ger & Tukkie,
    30-9-2018

Prachtige, kleine, stille terrascamping, schaduwplekken door eeuwen oude olijf- en walnootbomen- met waanzinnig mooie vergezichten. Van de Grand Sasso d’Italie tot de kust Pescara. Warm welkom, onze 3e keer, door gastheer Jan en gastvrouw Willeke.... en hun lieve dierenschare. Geweldige zons☀️Opkomsten met zonnegroet; mooie wolkenpartijen. Verrukkelijke vijgenbomen, druivenrank, pruimenbomen en verse kruiden. Mooi, proper sanitairblok en koel/vriesmogelijkheid. Goede WiFi, tot bij de huurtent. Heel veel vlinders & vogels en ‘s nachts bezoek v wilde zwijntjes. Per motor winkelen bij de plaatselijke supermarkten, ook biologische producten verkrijgbaar 👍 . Si-si pizza op loopafstand (restaurant boven de camping) fijn ‼️Wandelingen vanaf de camping, Goed bijgeslapen en uitgerust. Geboft met mooi zonnig weer 😁

Gereisd met partner in augustus 2018

geweldige sfeervolle mini camping

Annemarie en Dominique,
    27-9-2018

Een geweldige mini camping. Wij waren een week in de blokhut en die was fantastisch. Rondom een geweldig uitzicht op natuur, groene hellingen, bos en bergen (gran sasso). Altijd wel een plekje om in de zon of in de schaduw te zitten. Rust en natuur. Omgeving dus prachtig.

Een heel warme ontvangst door campingeigenaar Willeke en super attent en vriendelijk de hele week. De hele camping is sfeervol met aandacht voor details. zeker een aanbeveling als je van rust en natuur houdt.

Toegangsweg is nogal steil en spannend.

Wij hebben een gebruik gemaakt van de combi met een andere camping in Puglia (piazza azurra) . Deze combinatie wordt ook op de website van rocca di sotto aanbevolen en is zeker de moeite waard om daar gebruik van te maken.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldige plek

Dennis,
    6-8-2018

Afgelopen week weer verbleven op deze camping. Geweldige plek met een mooi uitzicht. De sfeer is heel relaxed. Zitten op het terras met een prachtig uitzicht op de gran sasso. In de omgeving is genoeg te doen voor ieder wat wils en zo nu en dan organiseren de eigenaren een activiteit. Workshop pizza bakken bij de plaatselijke pizzeria, berentocht en meer. Af en toe een etentje op het terras voor de campinggasten is ook altijd gezellig. Ik ben hier al een aantal keer geweest en zal hier zeker nog terug komen.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Geweldige camping in authentieke streek

Rien Klarenbeek,
    5-8-2018

Echt een camping voor rustzoekers. Staande tussen de olijfbomen ervaar je nog het echte Italie. De olie van deze bomen kan je bij de eigenaren, Jan en Willeke, aanschaffen. Wij vonden het er geweldig. Super uitzicht. Alles kleinschalig.

De mensen in de streek zijn vriendelijk, nog niet toeristmoe. Jan en Willeke zijn gastvrij en behulpzaam.

Een slechte weg vinden wij dan niet zo erg. Wij komen graag nog een (derde) keer terug.

Gereisd met partner in juli 2018

Super camping! Prachtige uitzichten

Hanneke,
    2-7-2018

De verkoeling vind je hier in de bergen, niet in het water

Gereisd met partner in juni 2018