Pénestin-sur-Mer/Pénestin

Reviews over Pénestin-sur-Mer/Pénestin

camping LES PARCS voor rustzoekers

EDDY,
    26-9-2018

rustige camping en vriendelijke dame aan de receptie

Gereisd met partner in september 2018

Fijne vakantie

Irene,
    5-9-2018

Wij zijn hier de laatste twee weken van augustus geweest.

Wij hadden een Sunshine Top TV stacaravan gehuurd op het Cenic gedeelte. Deze was nieuw, mooi en netjes. Wij zaten in een rustig gedeelte achteraan en dat is goed bevallen. Kom je vooraan dan wordt het toch behoorlijk druk. Onze caravan had redelijk privacy maar wij hebben ook gedeelten gezien waar dat niet het geval was. Zouden wij met onze eigen caravan zijn gegaan, dan waren wij hier niet naar toe gegaan. Wij vonden de plekken te klein en te dicht op elkaar. Op de camping kom je voornamelijk Fransen tegen en een handjevol met name Britten en een enkele Nederlander. De animatie is uitsluitend in het Frans. De personeelsleden zijn vriendelijk en het aquagedeelte is mooi. De camping is nog niet af. Als wij weer op dezelfde plek zouden kunnen dan zouden wij zeker wel weer naar deze camping gaan. Wij hebben overigens erg goed weer gehad. Afhaalmaaltijden (pizza) smaakte prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtig zwembadcomplex, maar verder niet super

Fam. Cleef,
    26-7-2018

Wij zijn een week verbleven op deze camping in een Mobile home. Mooie camping met een prachtig zwembadcomplex. Daarnaast beschikt het over een overdekt binnenbad welke net een klein Center Parcs lijkt. De mobile homes zijn goed en schoon. Openbare toiletten zijn echter smerig. Voertaal is Frans, ook de (kinder) animatie. Omgeving aardig. Fietsen is mogelijk, maar minder geschikt met jonge kinderen. Nantes is een mooie stad om te bezoeken. Al met al, leuk voor een keer, maar niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima voor herhaling vatbaar.

Beltman,
    7-7-2018

Prima camping mooi sub tropisch zwembad en diverse buitenbaden en 1 met golfslag. Maar enkele personen spreken Engels. Mobilhome schoon en goed onderhouden.

Gereisd met partner in juli 2018

Prachtige mobile home en heerlijk zwembad

Arianne,
    20-8-2017

Vriendelijke medewerkers, mooi en uitgebreid zwembad, nette en schone mobile home, weinig Nederlanders, prachtige omgeving om te ontdekken. Er is geen winkeltje, bij de bar kan je wel wat producten kopen. Croissants etc zijn er heerlijk. Patat zonder snacks en pizza zijn af te halen of daar op te eten. Overdag waren er best veel mensen op de camping, maar in de avond en nacht rustig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017