campings Pays de la Loire

Reviews over accommodaties in Pays de la Loire

Prima

Ilona,
    26-11-2018

Zeer grote camping. Fiets mee is geen overbodige luxe. Zeer grote plaatsen, veel Engelsen en Fransen. Heel mooi zwembad, zeker voor onze dochter van 3.

Veel lawaai tot na 23:00, vooral door jonge Engelse kinderen. Waardoor onze dochter laat in slaap viel.

Sanitair is in het nieuwe gedeelte echt geweldig. Waar wij stonden was het oud maar redelijk schoon.

Supermarkt is en eindje rijden, zo'n 20 min.

Wij komen niet meer terug, de camping was ons te groot.

Zonne,
    10-10-2018

Aan zee, vriendelijk personeel, goede accommodatie en honden welkom. Strand super, even stukje doorlopen en je hond kan los.

Heerlijke vakantie gehad.

Chris,
    26-9-2018

Prachtige camping, grote plaatsen. Week verbleven op een touroperator camping. Grote caravan van alle gemakken voorzien. alleen het matras was iets aan de harde kant. Toen we dit aan de medewerker doorgaven kregen we gelijk van haar (Eline) een ander matras. Top geregeld. Komen hier graag nog een keer terug

Top plek

Jantine van brummelen,
    20-9-2018

We hebben genoten van alles op deze camping.

Leuke mobilhome en hartelijke mensen 🤗

Leuke camping als je van de zee houdt

Edmée Visser,
    20-9-2018

Leuke camping waar van alles te doen is in het hoog seizoen. Dicht bij een prachtig strand aan de Atlantische oceaan met heerlijke golven om te surfen.

Camping is zeer groot , chalets prima maar wel klein en dicht op elkaar . in na seizoen prima.