Pays de la Loire

We hebben een aantal aanbieders voor Pays de la Loire voor je op een rij gezet:

campings Pays de la Loire

We hebben een aantal aanbieders voor Pays de la Loire voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Pays de la Loire

Heerlijke vakantie gehad op een supermooie camping

Astrid Suurendonk,
    14-4-2019

Ideaal voor kids! Veel te doen en op korte afstand van de zee.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prachtig!

Hoogeveen,
    13-4-2019

Prachtige parkachtige camping met heel ruime plaatsen.

Gereisd met partner in juni 2018

Weer erg genoten!

Esmé,
    6-4-2019

Voor de tweede maal op ferme du latois. Bijna op dezelfde plek, maar dit bleek een fout van de receptie te zijn. Gelukkig konden we hier blijven staan. Het was een verademing om hier te zijn na drie dagen koud water te hebben gehad op een camping in de buurt. Helaas was ook hier het water even koud, maar dit was snel weer opgelost. Hulde aan beheerder en haar partner, die alle mogelijk klusjes zelf deden; van receptiewerkzaamheden, tot schoonmaken van de toiletgebouwen of stacaravans, tot het bakken en uitdelen van pannenkoeken. De pannenkoekenavond vonden wij erg geslaagd; lekker en gezellig! Twee jaar geleden waren Jet Pret en Tom Dom er bij de animatie. Nu zijn er andere types, die de volwassenen denk ik iets minder leuk vonden, maar de kinderen genoten evenmin. Het knutselen, het kampvuur en de lampionnenoptocht vielen ook erg in de smaak! Veder genoten van de rust, de mooie enorm grote kamp

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

fantastisch

fam.Jansen,
    2-4-2019

geweldig we hebben genoten was een mooi verblijf

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Nog nooit zo'n leuke vakantie gehad!

Leonie,
    25-2-2019

Nog nooit zo'n leuke vakantie gehad! Prachtig nieuw gedeelte met fantastisch zwembad. Bij het nieuwe zwembad mochten kinderen niet bubbelen ivm overlast, stiekeme pogingen werden soms genegeerd maar soms ook dringend verzocht het spa gedeelte te verlaten. Hele mooie grote speeltuin, perfect voor jong en oud! Je kan heen en weer gebracht worden door middel van een golfkarretje, super! De animatie voor tieners is niet geweldig, maar er worden veel sportwedstrijden georganiseerd waardoor je alsnog in contact komt met de jeugd. IJs veel te duur voor wat je krijgt, maar wel lekker. Toen we een panini bestelde heeft een vriend van ons bijna een uur moeten wachten, dat is wel echt een groot nadeel. Andere keren was het wel gewoon oké. Het restaurant op het nieuwe gedeelte zelf niet geweest maar zag er goed uit! Er loop beveiliging rond zodat het rustig blijft op de camping. Wifi was matig, te duur om zelf aan te schaffen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018