• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Parijs

Leuke stadscamping ideaal om Parijs te bezoeken

Karel
    10-5-2018

Verrassend leuke groene camping dicht bij alle bezienswaardigheden van Parijs. Wij hadden caravan nr 47 deze lag prima. Geen overlast van de weg of de Seine gehad.

Vanaf de camping rijdt er een shuttlebus die je in ongeveer 15 minuten op een centrale plek afzet.

The campsite manager, assistante commerciale, 14-5-2018

Hello Karel, thank you for taking the time to give your opinion after your stay.

We are glad you enjoyed our location in a wooded area in Paris. Indeed it just takes a 10 minutes bus drive to be in Paris and few minutes more to get to many touristic places.

We hope to see you soon in camping de Paris

Aanrader voor diegene die Parijs willen bezoeken.

Joop H
    9-5-2018

Camping aan de buitenzijde van Parijs is het hele jaar open. Op enkele delen was men nog bezig met het herstellen van de waterschade van de Seine die buiten haar oevers was getreden. Plaatsen geschikt voor caravans en campers op verstevigde plaatsen, afgebakend door struiken. Ruimte voor zowel de caravan als de auto. Goed sanitair, goed onderhouden. Achter op het terrein is gras voor tentkampeerders. In voorseizoen voordelig tarief. In hoogseizoen hogere prijzen, echter voor Parijs nog zeer acceptabel. Het centrum is goed bereikbaar met openbaar vervoer, zowel een pendelbus van de camping, als ook een stadsbus op 500 meter afstand. Vriendelijk personeel, spreken ook Engels.

The campsite manager, assistante commerciale, 14-5-2018

Hello Joop, thank you for taking the time to share your experience on our campiste.

We are indeed open all year round to welcome our guests. We are happy to see that you liked the camping and its large pitches adapted for caravans, motorhomes and tents. Thank you for mentioning our recently renovated sanitaries which are cleaned few times a day. Effectively we are well connected to Paris with our shuttle or the public bus.

We hope you keep a good memory of your holidays and would be happy to welcome you next time you come to Paris

Parijs scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1470 reviews