We hebben een aantal aanbieders voor Parga (Epiros) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Parga (Epiros) voor je op een rij gezet:

Reviews over Parga (Epiros)

Goede camping geen mooi uitzicht

Bierens,
    30-7-2018

Goede camping op loopafstand 5 min.vh zeer drukke strand vol met bedden en parasols. Spanje achtig. Als he niet van drukte houdt niet naar Parga gaan. Wel supermooi uitzicht als je de boulevard afloopt omhoog op Parga. Heel veel restaurants tegen de bergen. Kasteel kun je ook beklimmen. Je hebt dan uitzicht over Valtos beach en Parga.Leuk voor paar nachten. Aardig personeel.

Gereisd met partner in juli 2018

Mooie plek

p. de block,
    8-5-2015

Camping ligt fantastisch, houdt er wel rekening mee dat je met een caravan steil naar beneden gaat en deze ook weer omhoog moet trekken.

Gelukkig zijn ze bereidwillig genoeg om je caravan naar boven te brengen

Gereisd met partner in januari 2015

Geweldige plek!

Paula Beumer,
    19-7-2014

Wat een geweldige plek, wij hadden een appartement boven de camping van Enjoy Lichnos. Het was mooi, schoon, ruim, en had uitzicht op zee. Geweldig! En het was 1 uurtje lopen naar Parga, en dan zalig met de watertaxi terug voor weinig geld. De winkeltjes waren enig. De restaurantjes heerlijk, al stak het visrestaurantje Giodos boven alles uit! Het strand van Lichnos was superschoon wit zandstra d met lekkere bedjes. Het is best een klim naar dat geeft ook geweldige uitzichten. Van schoonmaaksters tot supermarkt tot receptie en taverna's, alle mensen deden er alles aan om een wereldvakantie te maken voor ons.

Gereisd met partner in juni 2014

Fijne camping, mooie plek

smit-kooten.a,
    18-8-2012

Leuke camping, gastvrije ontvangst. Hadden gereserveerd, maar sowieso plek zat. Beetje gekke aankomst langs de boulevard van Valtos Beach, maar daardoor wel vlak bij zee. Afdaling vanaf de hoofdweg door Parga is hier en daar steil en smal, maar met onze vouwwagen goed te doen. Prima supermarktje, 's ochtends vers brood en je kunt er een redelijke maaltijd bij elkaar scharrelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijke camping !

Maria,
    9-8-2012

Heerlijke camping. Niet groot (dat maakt het juist gezellig) maar alles wat je nodig hebt is aanwezig, wasmachine, diepvries enz.

Tegenover strand en leuke beachbar met zwembad, op loopafstand van Parga waar vele restaurants te vinden zijn.

Ook voor de jeugd leuk om uit te gaan.

En dan de Grieken ; zooo vriendelijk en behulpzaam, geweldig ! De mensen van de camping staan altijd voor je klaar en maken elke avond een praatje.

Heimwee naar Valtos Beach en Parga.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011