campings Pais Vasco (Baskenland)

Reviews over accommodaties in Pais Vasco (Baskenland)

Annemieke, 20-4-2018
    Mooie camping met schitterend uitzicht op zee. Vriendelijke staf. We komen graag terug

Camping met prachtig uitzicht

caroline, 8-9-2017
    Camping ligt mooi, prachtig uitzicht. Mooi en schoon zwembad ook met schitterend uitzicht. Zeer vriendelijk personeel, Engels sprekend. Sanitair altijd schoon en nieuw. Plekken klein. Advies om twee plekken naast elkaar te boeken. Aantal plaatsen waren prima van formaat. Mooi sportveld. Bij regen wordt er gelijk wat gedaan als het erg modderig wordt (grind strooien). Veel kinderen, allerlei nationaliteiten. Natuur is prachtig. Erg leuk om met touw de kliffen af te klimmen.

nooit meer

Fam Schreurs, 1-9-2017

De camping is prima we zijn alleen bij de receptie uitgemaakt voor terroristen, we hadden ons burgerservice nummer afgeplakt omdat ze een kopie van ons paspoort wilden. als we dit niet wilden verwijderen moesten we de camping direct verlaten,we hebben gevraagd of de we politie mochten waarschuwen hierover maar toen werd de eigenaar zeer boos.

Dit was voor ons de allerlaatste keer op camping zarauts.

Prima strand, camping wat minder

A, 7-8-2017

Grote camping boven op een berg bij Zarautz. Slechts enkele plekken hebben uitzicht. Het zijn kleine plekken die soms propvol geduwd worden, zeker bij de tenten vooraan. Wij hadden het geluk dat we met onze grote caravan op 2 kleine plekken mochten staan, waardoor we toch lekker de ruimte hadden. Zorg dat je op tijd bent, want regelmatig hing aan het einde van de dag het bordje 'Full' op. Het publiek is heel divers: Nederlands, Belgisch, Duits, Frans, Spaans, Zwitsers. Jonge stellen, vriendengroepen, gezinnen met kinderen, van alles.

In het toiletgebouw was het altijd druk omdat heel veel mensen van hetzelfde gebouw gebruik moesten maken. 's avonds tussen 5 en 7 bijna altijd in de rij. Sanitair werd meerdere malen per dag schoongemaakt, maar sommige mensen gaan nu eenmaal niet normaal met de wc's om, waardoor het er regelmatig smerig uit zag.

Op het grasveld naast de camping heb je een werkelijk prachtig uitzicht op de baai van Zarautz, zee en bergen. Kijk hier zeker een keer naar de zonsondergang. Let wel op: je moet een flink stuk naar beneden lopen naar het strand, waaronder een trap van 441 treden! Het strand is geweldig. Schoon, voor een groot deel onder toezicht en prima golven voor de surfers. Die zijn er dan ook volop te vinden. Pas wel op voor de sterke stroming die er soms kan staan, zeker in de buurt van de rotsen.

Patat op de camping was niet te eten, vet en net niet gaar. En dat voor 4 euro per portie!

Er is een kleine supermarkt en elke ochtend een fruitkraampje. In het dorp zit een grote supermarkt.

In de omgeving is genoeg te doen. San Sebastián is zeker een bezoekje waard en neem ook eens de moeite voor een ritje in de bergen.

Wij hebben hier ruim een week genoten!

prima camping met bus voor de deur

José, 27-7-2017
    San Sebastian is natuurlijk een geweldige stad, om er net buiten te zitten, en toch heel dichtbij is deze camping : PERFECT........... klein onderkomen maar heel compleet
Pais Vasco (Baskenland) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 169 reviews