Bestemmingen in Pais Vasco (Baskenland)

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

Sorteren

campings Pais Vasco (Baskenland)

Reviews over accommodaties in Pais Vasco (Baskenland)

Hou zwembad open

Kees
    9-7-2018
    T zwembad gaat om 2 uur dicht

Heel mooie verzorgde camping voor 3 tot 5 dagen.

Maria007
    7-7-2018
    Schitterend gelegen camping met wandelmogelijkheden midden in natuur gebied Flysch met zicht op deze door erosie gevormde bijzondere kustlijn en de zee. Mooi zwembad. Camping winkel heeft geen verse producten. In de ochtend wel vers brood. Supermarkt 10 km. S nachts 18 graden, overdag 26 graden. Vriendelijk personeel. Geen animatie, wél sportwedstrijden op tv in het restaurant. Vroeg rustig. Terrein van 24 tot 08 uur af gesloten. Honden welkom.

Prima voor een bezoek aan San Sebastián.

Marleen
    4-5-2018
    Twee nachten op deze stadscamping gestaan om San Sebastián te bezoeken. Prachtige stad waar we met onze twee kleine kinderen (2 en 4jr) ons heerlijk hebben vermaakt. Door het lezen van wat sceptische beoordelingen waren we huiverig voor we de camping betraden. Het is uiteindelijk meegevallen. Vriendelijke receptioniste en mooi nieuw zwembad (dat overigens nog niet open was in mei)! Staplaatsen niet heel groot, en wat drassig na een bui. Maar prima als stadscamping! Bus voor de ingang vd camping: voor 1,75€ enkeltje sta je in het centrum.

nooit meer

Fam Schreurs
    1-9-2017

De camping is prima we zijn alleen bij de receptie uitgemaakt voor terroristen, we hadden ons burgerservice nummer afgeplakt omdat ze een kopie van ons paspoort wilden. als we dit niet wilden verwijderen moesten we de camping direct verlaten,we hebben gevraagd of de we politie mochten waarschuwen hierover maar toen werd de eigenaar zeer boos.

Dit was voor ons de allerlaatste keer op camping zarauts.

Prima strand, camping wat minder

A
    7-8-2017

Grote camping boven op een berg bij Zarautz. Slechts enkele plekken hebben uitzicht. Het zijn kleine plekken die soms propvol geduwd worden, zeker bij de tenten vooraan. Wij hadden het geluk dat we met onze grote caravan op 2 kleine plekken mochten staan, waardoor we toch lekker de ruimte hadden. Zorg dat je op tijd bent, want regelmatig hing aan het einde van de dag het bordje 'Full' op. Het publiek is heel divers: Nederlands, Belgisch, Duits, Frans, Spaans, Zwitsers. Jonge stellen, vriendengroepen, gezinnen met kinderen, van alles.

In het toiletgebouw was het altijd druk omdat heel veel mensen van hetzelfde gebouw gebruik moesten maken. 's avonds tussen 5 en 7 bijna altijd in de rij. Sanitair werd meerdere malen per dag schoongemaakt, maar sommige mensen gaan nu eenmaal niet normaal met de wc's om, waardoor het er regelmatig smerig uit zag.

Op het grasveld naast de camping heb je een werkelijk prachtig uitzicht op de baai van Zarautz, zee en bergen. Kijk hier zeker een keer naar de zonsondergang. Let wel op: je moet een flink stuk naar beneden lopen naar het strand, waaronder een trap van 441 treden! Het strand is geweldig. Schoon, voor een groot deel onder toezicht en prima golven voor de surfers. Die zijn er dan ook volop te vinden. Pas wel op voor de sterke stroming die er soms kan staan, zeker in de buurt van de rotsen.

Patat op de camping was niet te eten, vet en net niet gaar. En dat voor 4 euro per portie!

Er is een kleine supermarkt en elke ochtend een fruitkraampje. In het dorp zit een grote supermarkt.

In de omgeving is genoeg te doen. San Sebastián is zeker een bezoekje waard en neem ook eens de moeite voor een ritje in de bergen.

Wij hebben hier ruim een week genoten!

Pais Vasco (Baskenland) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 169 reviews