Bestemmingen in Pais Vasco (Baskenland)

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen
    • Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

campings Pais Vasco (Baskenland)

Reviews over accommodaties in Pais Vasco (Baskenland)

Mooie ligging

Peter&Charlotte van Tol
    7-9-2018

Een hele vriendelijke ontvangst door aardige jongeman (naam vergeten....Baskische voornaam > G......?). We kregen een plaats met een mooi uitzicht op de omgeving. Plekken met stroom en water, lang genoeg voor onze camper -770-, de breedte was aan de magere kant. Op advies van G.....? een mooie wandeling langs de kust gemaakt, wel steil hier en daar!! Het zwembad is heel mooi gelegen, het uitzicht blijft fascineren. Voorzieningen zijn OK en alles wordt keurig schoongehouden. Met Acsi betaalden we €19,- per nacht. Uitstekende stek op een reis langs de Spaanse noordkust.

Fijne camping!

niels
    1-9-2018

Uitstekende camping. Heb hier drie nachten gestaan met een vriend in onze tent. De douches waren goed, het sanitair voldoende. Bij de receptie zijn ze vriendelijk en het zwembad is mooi. Op de hele camping is gratis Wifi. Naast de camping is een bushalte waar je elk halfuur voor 1,75 euro een enkeltje richting het centrum van San Sebastian kunt nemen. De bewaker bij de poort geeft een veilig gevoel. De prijs is niet laag, maar ook niet heel duur. Al met al een prima camping!

Lovely campsite, run by welcoming and relaxed owners

Mary
    18-8-2018

Lovely campsite, run by welcoming and relaxed owners.

Prima stadscamping

Elly
    26-7-2018

Prima stadscaming, kleine plaatsen, sanitair oke, vriendelijk ontvangst, matige WiFi en wat ik heel storend vond was de keiharde muziek bij het zwembad, niet eens in staat om een boek te lezen en na 15 nummers begon het hele repetoire weer opnieuw

nooit meer

Fam Schreurs
    1-9-2017

De camping is prima we zijn alleen bij de receptie uitgemaakt voor terroristen, we hadden ons burgerservice nummer afgeplakt omdat ze een kopie van ons paspoort wilden. als we dit niet wilden verwijderen moesten we de camping direct verlaten,we hebben gevraagd of de we politie mochten waarschuwen hierover maar toen werd de eigenaar zeer boos.

Dit was voor ons de allerlaatste keer op camping zarauts.