We hebben een aantal aanbieders voor Pacengo di Lazise voor je op een rij gezet:

Reviews over Pacengo di Lazise

Erg leuke campibg

Daan,
    18-3-2019

Gezellige terrassen camping. Overzichtelijk en leuke zwembaden (wel wat druk en handdoeken leggers, maar ja die heb je overal. Het is een middelgrote camping, wat wij ideaal vonden. Je kunt na aankomst lekker je eigen plekje uitzoeken. Was ff wennen, maar daardoor wel een echt fijne plek gevonden. Alles wat je wil is voor handen, ligt alleen te ver van Lazise om te lopen. Veel NL-ers, maar dat vinden wij geen probleem. Wat opvalt is de gemoedelijke sfeer die er hangt, door/ondanks de vele mensen die er al jaren komen. Voor ons de camping met de beste prijs kwaliteit verhouding aan het Gardameer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima camping

Margreet Tromp-Tjalsma,
    5-1-2019

De laatste weken van augustus waren wij hier met onze caravan. Schaduwrijke plek, wel wat ongezellig met de auto erbij en weinig uitzicht. Sanitair is erg verouderd, wel aardig schoon. Zwembad is prima, alleen jammer dat je in het hoogseizoen vaak geen ligbed meer kunt bemachtigen. Speeltuin en animatie is heel leuk, elke avond was er weer wat anders na de kinderdisco. De kinderen hebben er van genoten. En wij konden daar ook lekker iets drinken. Leuk dat je er aan lange tafels zat. Campingwinkel was okee.. broodjes redelijk. Restaurant wat erbij zit; heel goed en niet duur+mooi uitzicht. Kinderen kunnen er filmpjes kijken. Prijs kwaliteit is in orde wat is betreft. We gaan niet weer, maar dat ligt meer aan de drukte in het hoogseizoen rondom het Gardameer. Deze camping&Pacengo is dan nog redelijk rustig als je verder kijkt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Volgende keer in het voorseizoen

Harrie,
    1-12-2018

Dat het erg druk is rondom het gardameer Dat het 10 min rijden van heteer af heerlijk rustig kan zijn. Mooie wandelroutes

Gereisd met partner in augustus 2018

Super.

Jansen,
    16-11-2018

Het was een super vakantie. Prima mobile home en qua ruimte ook super. Heerlijk zwembad waar onze kinderen super hebben genoten. Zeker een aanrader en wij komen ook zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastische camping met schitterend zwembad

rooijkes,
    13-11-2018

fantastische camping met mooie plaatsen. wij zijn hier terecht gekomen nadat we helaas moesten vertrekken van andere camping. goed ontvangen op deze camping en meegedacht voor ons. 2 weken verbleven en een fantastische vakantie gehad. schitterend zwembad en mooi strand. restaurant heerlijk gegeten al met al top ook voor onze puber kids. zeker een aanrader.!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017