Overijssel

We hebben een aantal aanbieders voor Overijssel voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Overijssel

Wendy Wiggers,
    17-2-2019

Voor dat mensen hier heen willen gaan, en de vreselijke recensies lezen.... Deze (helaas) recensies worden geplaatst door enkele vaste gasten die het er niet mee eens zijn hoe de gang van zaken zijn gegaan. Zoals hoe het gegaan is met de verandering van de beheerders. Nou, wij als vaste gasten vinden deze verandering geweldig. Wij hebben vorig jaar in de zomervakantie nog nooit zoveel verschillende mensen gezien bij de kantine. De jaren ervoor was het altijd het vaste clubje van de vorige beheerders.

Wij zijn blij met deze verandering, vooral zo door gaan. Jullie zijn toppers

Gereisd met partner in juli 2018

Topcamping

Ivo,
    24-1-2019

Blijft een van de topcampings van Nederland! Toiletgebouwen werden vaak schoongemaakt en de rest van het terrein ziet er netjes uit. Er heerst een gezellige en familiaire sfeer! De nieuwe plonsplas is een echte aanwinst voor de camping.

Wij hebben een geweldige week gehad en gaan in 2019 zeker weer naar de Molenhof!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Echt een aanrader, top!

Mark Ellens,
    24-1-2019

Dit was onze eerste kampeervakantie, maar zeker niet de laatste. We besloten in Nederland te blijven om hier eens het kampeergevoel te beleven en kozen voor de Kleine Wolf. Een fantastische camping met vriendelijke medewerkers die je overal bij willen helpen. Onze kids vonden de shows van Bob & Babet en de vuurwerkshow het hoogtepunt van de vakantie. Ook waren ze niet weg te slaan uit het indoor speelparadijs en de watertoestellen bij het strandje. Ook ideaal dat wij in het restaurant konden eten terwijl de kinderen in het speelparadijs speelden. Verder vonden wij het prettig dat ons plekje privacy bood door de hegjes aan de zijkant. Het sanitair was erg mooi en schoon. De omgeving is mooi om te fietsen en wandelen en er liggen een paar attractieparken dicht in de buurt. Wat ons betreft echt een topcamping!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Angela,
    14-1-2019

Wij hadden een geweldig plekje op het tati veld en hebben enorm genoten met onze eigen caravan. Het WC gebouw was achter ons en werd vaak schoongemaakt per dag! Alles was netjes en erg schoon! Onze 2 kinderen hebben de vakantie van hun leven gehad! Ze zingen tot de dag van vandaag nog steeds alle liedjes mee via de cd. Als het aan de meiden ligt gaan we deze zomer weer! Want als de kids het naar hun zin hebben dan hebben de ouders ook echt vakantie!! Een echte aanrader dus!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Kindvriendelijk

Fam wittenberg,
    31-12-2018

Leuke camping. Veld A is een top veld voor kids! Groot speelkasteel in het midden van het veld. De kippen douches leuk bedacht alleen als je je kind moet wassen wordt je zeik nat. Evt losse sproeiers een optie? Helaas daar mijn horloge gejat. Lag op het plankje omdat die anders nat werd.

Zwembad overvol met die hitte van 2018. En GEEN schaduw rond het buitenzwembad. Niet te houden met die hitte en dan met kleine kids. We zochten een hoekje op onder de kap om zo schaduw te krijgen. Tip: parasols!

Verder prima onderhouden en nette camping met schoon sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018