We hebben een aantal aanbieders voor Ouddorp voor je op een rij gezet:

Reviews over Ouddorp

Heerlijke vakantie!

Tjabbi,
    23-11-2018

We hebben genoten van deze ruime en natuurlijk aangelegde camping. De plekken zijn niet heel groot maar bieden voldoende privacy door speels natuurgroen. De faciliteiten van het grote vakantiepark vielen binnen de prijs en dat was erg fijn. Sanitair keurig schoon, zeer vriendelijk en servicegericht personeel. Natuurlijk zat het weer ook mee maar wat hebben we een fantastische vakantie gehad op deze prachtige plek!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch, vriendelijk

Sander,
    22-8-2018

Wat een fantastische camping, bij aankomst vriendelijk ontvangen met een biertje, vervolgens voor een prikkie, een kampeerplaats, douchmuntje en een bakkie voor vertrek!

Eigenaren en campinggasten een hart van goud, deze camping is voor fietsers zeker aan te raden!

Gereisd met partner in augustus 2018

Gemengde gevoelens

Familie R.,
    22-7-2018

Wij verbleven op de camping. Mooie plaatsen met zon of schaduw. Grasveldjes met bomen eromheen. Alleen de toiletgebouwen mogen wel vervangen worden wat ons betreft ziet er verpauperd en oud uit. Er zijn ook geen speeltoestellen op de veldjes. Strandje ook was ook vies. Het warm water bij de douche kon je niet regelen en was erg heet. Park zelf en zwembad is erg leuk maar de patatzaak was slecht, voor zo veel mensen moet het echt sneller en beter.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Wat een baas!

Jan Willem Dorst,
    3-7-2018

Wat een baas!!! Heer Salemink maakt het je helemaal naar de zin. Kom je om 22:00 uur aan, tent opzetten wat niet helemaal lukt, komt hij met twee vers getapte halve liters!! We stonden "in de voortuin" in verband weekendje Concert at Sea. "Hoe gaan jullie daar heen? ", was zijn vraag. "Nou, eh, effe taxi bellen of zo..." "Niet nodig jongens, ik breng en haal jullie wel effe." Helemaal top toch?? 220v kwam via verlengkabel uit de keuken. De vetpan kon zo 's ochtends lekker snorren om het ontbijtje te maken. En natuurlijk hoorde daar volgens heer Salemink een kouwe jongen bij, dus daar kwamen weer de halve liters. Ik zeg: tot volgend jaar. Reservering staat al weer.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Mirella,
    2-7-2018

Kamperen op Zuidhoek is echt tot rust komen, sanitair dik voor elkaar! Gastheerschap en gastvrijheid is bovenmatig, het bestaat nog! Nog nooit zoiets meegemaakt! We kwamen wat later aan, extra verlichting werd verzorgd, en een heerlijk koud drankje werd aangeboden. We zijn naar een evenement gebracht- en gehaald als service. Dit maak je toch niet meer mee! Dit maakt vakantie, een ervaring! Genoten!

Gereisd met vrienden in juni 2018