Reviews over Otterlo

Yvonne Hillebrand
    15-9-2018

Het is een hele schone camping, komen zeker terug, vriendelijke mensen.

Prachtige locatie

monique schoorl
    31-8-2018

Prachtige camping, leuke variatie van oud en nieuw. Wij zaten helemaal achterin bij de Tiny houses. Een heel natuurlijk ingerichte, knusse en toch ruime plek om te staan, je kijkt fijn van je weg. Wij huurden een blokhutje waarin je alleen kunt overnachten, verder niets. Vond het wel wat prijzig, zeker gezien het feit dat het restaurant niet open was en we dus van de camping af moesten om te gaan eten.

Wel heerlijk rustig en mooie omgeving. Het nieuwe sanitairblok in het midden van de camping was erg mooi en fris.

Prachtige omgeving en leuke slaapplekken!

Nienke
    21-8-2018

We komen hier regelmatig wandelen en eten en spelen. Nu een nacht geslapen in een boet, ook wel trekkershut. Super leuk! Heel schoon en fijne bedden. De boet staat redelijk dicht bij de toiletten en douches. Deze zijn wat oud maar het was wel schoon allemaal.

Wij waren er buiten een vakantie om en het was er heel rustig. De kinderen waren alleen in de speeltuin en ook in het zwembad. Wanneer het drukker is, is het zwembad wel heel klein. Het eten bij de houtzagerij was prima. Wel erg prijzig voor de kwaliteit vinden wij. Vriendelijke bediening en de binnenspeeltuin is echt super!

Een aanrader voor een rustige vakantie !

Erna en Paul
    7-8-2018

Mooie camping en goede plaatsen Mary en haar partner zijn heel vriendelijke mensen , toplocatie !

Niet bijzonder!

Bianca
    5-8-2018

Zeer regelmatig bezoeken wij een camping en bij het maken van een keuze kijken wij altijd van te voren op zoover. Door de vele positieve recensies hebben wij deze camping geboekt, maar zijn wat minder enthousiast. Bij aankomst is het al moeilijk om de receptie te vinden. Van andere gasten hoorde we dat we gewoon maar een plekje konden uitzoeken. Twee uur later kwam de eigenaar kijken en zou nog een map met info komen brengen die we helaas nooit ontvangen hebben. Het sanitair is netjes, maar niet bijzonder. Doen wel hun best door de kleur van de handdoekjes aan te passen aan de handzeep. Nadeel is wel dat als er een feestje in het feestzaaltje deze gasten ook gebruik maken van deze toiletten. De camping heeft weinig uitstraling. Voor ons was het niet meer dan een veld met plaatsen met soms een verdwaalde picknicktafel en een enkele plantenbak. Het is zeker geen slechte camping, maar biedt zeker niks extra’s.

Roef en Bep van den Brandhof, eigenaar, 11-8-2018

We vinden het jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

We nemen de verbeterpunten zeker mee.