Reviews over Otterlo

Hele rustige camping met vriendelijke eigenaars.

Fam. Willems,
    25-11-2018

Hele schone, gezellige minicamping. Vlakbij mooie fietsroutes over de Veluwe en naar Apeldoorn en Ede. Mooie verharde camperplaatsen.

Het was een super bezoek aan Gelderland.

T. Cornellissen,
    15-11-2018

Prima ontvangst

Daar waar de meeste campings gesloten zijn is deze in de winter open.

Een toilet gebouw is open en verwarmt.

Alles ziet er prima uit.

Vriendelijke mee denkende gastheer.

Wij hebben de hoge Veluwe en het kroller Müller museum bezocht. Geweldig.

Komen zeker in de zomer terug.

Johanna S,
    17-10-2018

Wij hebben hier genoten, fijne mensen, leuke en super schone camping en sanitair, heel fijn het kunstgras voor de caravan, heerlijke HighWine op de Zaterdag, komen hier volgend jaar zeker weer! Heel Gezellige Camping een aanrader!!

Kortom geweldig

Meijer,
    16-10-2018

Het is een geweldige camping, vriendelijke eigenaren, schoon sanitair, en een prachtige omgeving. Kunstgras voor de caravan is een uitkomst, en hele mooie ruime sta-plaatsen op deze kleinschalige camping, Wij hebben een prachtige tijd gehad en komen hier zeker terug.

Yvonne Hopmans,
    14-10-2018

Wij komen al 25 jaar op deze camping en nog steeds met veel plezier. Mooie grote plaatsen. De camping eigenaren zijn vriendelijk en erg gastvrij, altijd tijd voor een praatje of kopje koffie.

Over het sanitair zijn we dik tevreden, wordt ook elke dag goed schoon gemaakt.

Deze mensen staan altijd voor je klaar en zorgen dat je je er welkom voelt.

Samen een spelletje jeu de boule spelen of met verschillende dames lekker een dagje naar stad. In de zomermaanden wordt er in het dagverblijf onder leiding van de beheerster elke avond van de week geknutseld.

Dus na al die jaren nog steeds een goed gevoel bij camping 'de nieuwe hof".