• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Otterlo

Johanna S
    17-10-2018

Wij hebben hier genoten, fijne mensen, leuke en super schone camping en sanitair, heel fijn het kunstgras voor de caravan, heerlijke HighWine op de Zaterdag, komen hier volgend jaar zeker weer! Heel Gezellige Camping een aanrader!!

Yvonne Hopmans
    14-10-2018

Wij komen al 25 jaar op deze camping en nog steeds met veel plezier. Mooie grote plaatsen. De camping eigenaren zijn vriendelijk en erg gastvrij, altijd tijd voor een praatje of kopje koffie.

Over het sanitair zijn we dik tevreden, wordt ook elke dag goed schoon gemaakt.

Deze mensen staan altijd voor je klaar en zorgen dat je je er welkom voelt.

Samen een spelletje jeu de boule spelen of met verschillende dames lekker een dagje naar stad. In de zomermaanden wordt er in het dagverblijf onder leiding van de beheerster elke avond van de week geknutseld.

Dus na al die jaren nog steeds een goed gevoel bij camping 'de nieuwe hof".

Heerlijk

Geja Hindriks
    27-9-2018

Heerlijke tijd gehad op camping de kwekerij. Het is zeer gunstig gelegen tov centrum Otterlo en de ingang van het nationale park. Sanitair super schoon.

Fijne camping.

Kraats
    20-9-2018

Fijne camping, in een bosrijke omgeving. Schoon en ook een natuurlijke omgeving.

Gevarieerd terrein. Fietsen vanaf de camping over de Veluwe.

Yvonne Hillebrand
    15-9-2018

Het is een hele schone camping, komen zeker terug, vriendelijke mensen.