Reviews over Otterlo

Lekker plekje

A.B.
    9-7-2018

Wij hebben op een heerlijk beschut plekje gestaan met de kinderen en daar onze vouwwagen uitgeprobeerd. De kinderen konden lekker op het gras spelen. Het sanitair was schoon en wordt goed bijgehouden en de douche vond ik heerlijk!

Lekker geslapen en de volgende dag nog even lekker bij de bloemen gekeken.

Nooit meer!

Sjef Puts
    3-7-2018

Ik ben vorig jaar ook op deze camping geweest, Dit jaar overgenomen door EuroParc. Jammer maar veel is achteruit gegaan. De slagboom werkte niet waardoor iedereen, ook bezoekers, binnen reed, Ik had een plaats autovrij (prive-cabine)maar door de bezoekers kon ik mijn auto niet in de buurt van mijn caravan zetten Bij reclamatie werd er gezegd dat ik dan maar op de parkeerplaats moest gaan staan. Belachelijk. Ook werd er veel te hard gereden. Onveilig. Veel last van het stoffen. Er is een enorme onderbezetting. Daarom was het eten bij aankomst in de Houtzagerij slecht. Vis was niet gaar. Er was de hele dag herrie ivm met maaien en snoeien en aanleg nieuwe huisjes. De flessen containers waren al vier dagen voor het weekend overvol en flessen stonden gewoon op de grond.

Vorig jaar vast gelegd inclusief elektra, dit jaar plotseling op de rekening (in kleine letters) ex elektra. WC-bril 4 weken laang los.1e week al doorgegeven.

Fantatisch

Helma
    3-7-2018
    We waren hier met onze 4kleinkinderen i een boslodge. Was perfect alles was netjes de meiden vonden de bedstee geweldig. Animatie was ook leuk. Een heel net park. Ze hebben ook genoten van de binnenspeeltuin. We komen zeker nog een keertje terug

Goed, maar niet bijzonder

Leutje
    19-6-2018
    Prima camping, maar verder niet heel bijzonder. Veel verschillende velden, waar je zelf een plaats uit mag zoeken. Wij konden bij aankomst half juni nog uit 4 plaatsen kiezen. Vlug een rondje over de camping langs de vrije plaatsen gedaan, met andere nieuwe kampeerders op de hielen. Mooiste plek van de camping(voor ons) gevonden, op het grote veld bij de trekkershutten, aan de rand. De andere velden vonden wij niets. Afgescheiden met heggetjes, lijkt leuk, maar vonden wij er saai uitzien. Veel seizoenplaatsen, iedereen strak in t gelid, plantje op tafel. Wij houden wat meer van variatie. T veld in het bos vonden wij erg somber. Meisje bij de receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Groter toiletgebouw fijn, goed schoon en ruim. Oud toiletgebouw klein en behelpen. Prima startpunt voor mooie fietstochten. Sla de Hoge Veluwe over(9,00 pp). Rest omgeving is mooier. Kortom, fijne vakantie gehad op deze camping, maar hij springt er niet uit.

Leuk om vanuit daar de Hoge Veluwe te verkennen.

Hendrik en Dineke
    4-6-2018
    Hele leuke, gemoedelijke camping aan de rand van de hoge Veluwe met ruime plaatsen en kunstgras voor de caravan, dus vrijwel geen inloop. De high wine was goed verzorgd, en een mooie gelegenheid om de daar gemaakte wijnen te proeven, die overigens voortreffelijk smaakten. Als verbeterpunten zou ik aan willen geven dat een code in plaats van een sleutel voor de toiletgelegenheden handig zou zijn, zodat in geval van hoge nood men naar het toilet kan terwijl de partner onder de douche staat. En met n wcrol onder de arm naar het toilet is eigenlijk niet van deze tijd en zo waar n tikkeltje gênant. Op piekmomenten was de wifidekking onvoldoende. Als service zou ik voor willen stellen dat men niet alleen het huisvuil maar ook glas op de camping in zou kunnen leveren in plaats van hiermee naar de glasbak in het dorp te moeten.
Otterlo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 330 reviews