We hebben een aantal aanbieders voor Ossendrecht voor je op een rij gezet:

Reviews over Ossendrecht

Propere camping

Kathy devos,
    21-4-2017

Athena ossendrecht is gelegen.in een rustige.omgeving, heel proper, mooi sanitair, proper zwembad. Chalets die je kunt huren voorzien van.alle comfort

Gereisd met partner in juli 2016

heerlijke vakantie gehad

van Bokstel,
    22-8-2015

Een fijne vakantie gehad met de kinderen of het nu goed of slecht weer was ze vermaakte zich de hele dag. Buiten in het zwembad op de trampoline fietsen skelteren zaten bij de konijnen en in de hooiberg waren ze ook vaak terug te vinden.

Sanitair erg netjes werd elke dag netjes schoon gemaakt een babybadje en aankleedkussen voor de allerkleinste van alle gemakken voorzien.

We hebben nog een avond met alle mensen van de camping hamburgers en mosselen gegeten in de hooischuur erg leuk en behulpzame mensen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fantastische camping!

Ruben,
    17-8-2015

Onze kinderen hebben we hier gedurende het lange weekend amper gezien. Ze zaten in 't hooi, flitsten voorbij op één van de vele skelters, of namen een kijkje bij de koeien, geiten, konijntjes... Voor ons was dit pure rust. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

In één woord, Super!

Pim Rottier,
    18-5-2015

Deze camping geeft rust, ruimte en als je kinderen meeneemt heb je er de hele dag geen omkijken naar. Wij zijn een lang weekeind geweest en hebben de caravan laten staan zodat we het volgende weekeind weer kunnen gaan genieten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Het was OK - maar heeft meer potentieel

Joeri Meulemeester & David Sabbe,
    17-8-2014

Zeer mooie campingplaatsen. Flauw dat de douches en afwaswater te betalen zijn (0,5 en 0,10 cent), verhoog dan gewoon de dagprijs met 1 of 2 euro... De infrastructuur leek ons verouderd. Niettemin was het sanitair wel heel proper. De dame aan de receptie was aanvankelijk zeer vriendelijk. Doch bij het inwisselen van een ongebruikte drankkaart was ze redelijk gefrustreerd. Wat we enorm geapprecieerd hebben, is dat er een zeer vlot contact was met de vaste gasten. De mensen waren super vriendelijk. We werden niet als buitenstaanders behandeld, en dat was zeer aangenaam. We hadden wel liever wat meer mensen van onze leeftijdscategorie gezien (30-37). Absoluut niets tegen oudere mensen. Misschien dient Athena wat meer inspanning in te leveren, want we hadden de indruk dat we op een wat doodbloedende camping vertoefden.

We komen wel nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2014