Reviews over Ossa de Montiel

Prima Camping

Roel-Jaco,
    27-10-2016

Een deel van de camping was gesloten toen wij er waren.

Ruime plaatsen. Heel veel schaduw plekken.

Wil je tv via de schotel kijken dan kun je het beste op het voorste gedeelte (bij de ingang) een plaatsje zoeken.

Lekker gegeten in het restaurant. Goede gratis Wifi.

Gereisd met partner in oktober 2016

mooie camping

h,
    28-6-2014

in juni deze camping bezocht, we kwamen in het weekend en er waren wel wat spanjaarden, maar die vertrokken maandagochtend weer. jammer dat het zwembad nog niet open was. je kunt wel zwemmen in de meertjes. heerlijk rustig, mooie plekken en veel schaduw.

winkeltje alleen in het weekend in he voorseizoen open. aan de overkant van de weg is ook een winkel en allemaal restaurantjes.

Gereisd met partner in juni 2014

Wat luidruchtig

bartkr,
    22-8-2012

Hele grote camping, nagenoeg volledig beschaduwd, bijna volledig Spaans hetgeen betekent dat rond middernacht de kleintjes nog rond lopen te schreeuwen. Mooie omgeving. Klein campingwinkeltje, restaurant heeft alleen pizza's; restuarantjes op kleine loopafstand. Veel open plaatsen. Zwembad. Sanitair: mwah. 's Nachts heerlijk koel

OK voor enkele dagen.

Gereisd met partner in augustus 2012