We hebben een aantal aanbieders voor Ortona voor je op een rij gezet:

Reviews over Ortona

Meraviglioso!

PeetevanSpankeren,
    28-7-2013

Deze plek is goddelijk! Goed, het is even zoeken,maar dan heb je ook wat.

Prachtige ligging, perfect uitzichtlozer zee. Zeer vriendelijk personeel. En rust!

Gereisd met partner in juli 2013

Wat een geweldige ligging

Roge en Marlie,
    18-11-2007

Wat een geweldige ligging. We hadden een mobil home geboekt via een Touroperator een deze waren prima. Je hebt een terras voor je mobil home met uitzicht op zee. Echt geweldig. De camping stelt verder niets voor, maar als je gaat voor rust, natuur en zee is dit een prima plek. Voor kinderen niet zo geschikt. Ortona is een leuk stadje, waar je 's avonds lekker op het terras kunt zitten. We vonden het hier geweldig omdat het heerlijk rustig was. We waren er in de derde week van september en er waren nog maar vijf andere plekken bezet op de camping. Nadeel was wel dat restaurant al dicht was en je voor broodjes naar de supermarkt moest. (een grote super ligt op ongeveer vijf minuten rijden). Je hebt wel echt een auto nodig, want zonder zit je hier zeer afgelegen.

Gereisd met partner in september 2007

Ook wij zijn hier geweest in een mobilhome en wij zijn De

Fam Franssen,
    12-6-2006

Ook wij zijn hier geweest in een mobilhome en wij zijn milder. De locatie van de mobilhomes is absoluut top met perfect uitzicht over zee. Sanitair heb je voor zowel de mobilhomes als de meeste andere huisjes die door de eigenaar zelf worden aangeboden IN het huisje zelf. De camping ligt midden in de natuur, maar toch heb je op 4 km een groot winkelcentrum met een enorme supermarkt, dus alles bij de hand.

Voor (kleine) kinderen is het echter niet optimaal: bij het prive strand loopt de zee heel snel diep af (3 meter in het water is het al 2 meter diep), verder voor kleine kinderen geen faciliteiten om te spelen of sociaal programma.) Het restaurant van de camping stelt ook weinig voor. Maar wij vonden het geweldig: rust, natuur, zee, eenvoud en geen entertainment. Je hoort gewoon de zee vanaf het terras van je (buiten het seizoen goedkope) mobilhome en verder niks.

Heerlijk, al raden wij het niet aan aan kinderrijke gezinnen...

Gereisd met partner in juni 2005