Reviews over Orpierre

Wat een heerlijke camping!!

Elsinga,
    13-8-2018

via touroperator mobile home gehuurd, deze stond op het één na hoogste niveau, wat een fantastisch uitzicht, wat een privacy. Wel een pittige klim naar boven!

Hele aardige eigenaren v/d camping, behulpzaam, spreken uitstekend Engels.

Zwembad is voor het formaat v/d camping groot genoeg, er is nog een glijbaantje en een springkussen, onze zoon heeft zich goed vermaakt. Wel wat weinig ligbedden en ook hier is het 'handdoekje leggen' een fenomeen jammer genoeg.

Restaurant geen gebruik van gemaakt, wel afhalen, het gekke is dat je alleen friet of pizza's kunt afhalen.

Is er een thema-avond is dan kan er niet afgehaald worden, maar dat staat nergens aangegeven bij het restaurant, daar kom je dan ter plekke achter. Een verbeterpunt in de communicatie!

Wij hadden twee honden mee, voor hun was het beekje onderaan de camping geweldig evenals de velden en bos rondom de camping.

Stuwmeer op 20 minuten rijden v/d camping is ook een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie, maar kunstgras....en geen info

Yvonne,
    13-7-2018

Samen met partner de laatste 2 weken van juni, via touroperator vakantie gehouden. Vriendelijke ontvangst, en een mooie upgrade gekregen.

Bali besteld, maar nu vrij nwe caravan met airco en tv. Bovendien een prachtige omgeving. Wifi willen kopen, maar gratis gekregen. (oud systeem, dus vaak geen wifi.)

Wat ik wel erg gemist heb, is info. Bv. openingstijden receptie , waar laat ik mijn afval, kunnen we wel/niet een keer frietjes halen, waar is er wat te doen/zien?(markt, routes, parken, mooie stad) wat zijn eventuele nood nummers etc.

Winkeltje waar je brood kan halen erg makkelijk. Maar de ober in het restaurant, (met simpele kaart) deed weinig moeite, had het drukker met voetbal dan met zijn klanten!!! Eten was lekker.

Zwembad is klein, alleen dat je daar kunstgras omheen legt.....sorry, maar dat vind ik dus echt niks. Een heerlijke vakantie, maar had het gevoel dat de camping echt nog op moest starten voor het nwe seizoen.

Gereisd met partner in juni 2018
    BOMMELAER MURIEL, PROPRIETAIRE, 16-7-2018

Bonjour et merci pour votre appréciation

Je suis juste surprise de votre commentaire sur la réception et la documentation.

En effet, nos clients ont la chance d'avoir un accueil personnalisé à la réception avec des horaires affichés à l'extérieur, un panneau d'affichage extérieur avec toutes les indications sur le fonctionnement du camping.

Dans la réception, vous trouvez toute la documentation touristique nécessaire à de belles vacances et nous sommes toujours à disposition de la clientèle pour toutes explications complémentaires.

Très cordialement

Muriel gérante du camping

Heerlijke camping! Mooie omgeving

Danielle,
    2-7-2018

Prima camping. Pittige klim omhoog om je caravan naar boven te krijgen, maar het is ons gelukt, wel met een stinkende koppeling. We stonden, volgens veel campinggasten, op de mooiste plek. Dit was helemaal bovenaan. Bovenaan waren de toiletten enz wat verouderd, onderaan was het een stuk nieuwer. Zwembad was schoon, niet al te druk, vaak wat bedjes vrij. Vrouw bij het restaurantje was erg vriendelijk en persoonlijk. Iedere ochtend verse broodjes die je de dag van te voren besteld.

Gereisd met partner in augustus 2016

Camping met prachtig uitzicht!

Anneke,
    2-9-2017

Camping met prachtig uitzicht en aardige en behulpzame mensen aan de receptie. Wij hadden plek A10 prachtig uitzicht maar wel ver van sanitair. De grond is erg hard dus neem hier goede haringen voor mee. Zwembad ligt mooi en is diep leuk om te duiken. De glijbaan is mar klein en onze dochter van 14 kwam er niet op vooruit. Zwembad om 19.00 gesloten. Verder is er in de avond niet veel te doen voor de kinderen. Het springkussen gaat uit en en de speeltuin gaat dicht dat wel heel jammer... Ook is er geen plek om te voetballen... Restaurant is leuk met aardig personeel. Sanitair wordt keurig bij gehouden. Er is wel toiletpapier maar die hangt niet in de wc zelf maar bij de "ingang" . In de winkel heerlijk brood en aardig assortiment. Niet duur. De camping is erg heuvelachtig dus niet geschikt als je slecht te been bent. De omgeving is prachtig. Gaan zeker terug maar naar een andere camping met name omdat er 's avonds niets voor de kinderen te doen is

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nette camping in een mooie streek

Korevaar,
    12-8-2017

Les Princes d'Orange is een relatief kleine camping van goede kwaliteit. Het ligt in een sportief gebied in de uitlopers van de Alpen. De meeste huur accommodaties zijn geplaatst op terrassen. Caravans en tenten worden meestal op het laagste gedeelte geplaatst. Wil je wandelen, fietsen of klimmen dan ben je in dit gebied aan het juiste adres. Voor andere toeristische dingen moet je de auto pakken. Voor kinderen is er elke dag animatie (NL en Frans). Het zwembad is klein maar voldoet. De speeltuin is leuk voor de meeste kinderen. Het restaurant is simpel, maar zet relatief goed eten neer met o.a. streekproducten. Wel apart is dat er op thema-avonden maar gekozen kan worden uit 1 gerecht. Wij hadden het genoegen om een luxe mobile home met jacuzzi gehuurd te hebben. Dat was genieten. De jacuzzi wordt goed schoongehouden door de camping. Let op: bij luxe accommodaties betaal je dubbele schoonmaakkosten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017