We hebben een aantal aanbieders voor Oregon voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Oregon

Rustige locatie

André,
    21-3-2016

Heerlijke KOA camping met prima santair. Klantvriendelijk personeel. Ruime RV standplaatsen.

Gereisd met partner in juli 2013

Fijne camping, maar in juni héél koud!

Monique,
    21-5-2012

Vlak buiten Crater Lake N.P. vinden we een camping. Je mag zelf een plek uitzoeken. We staan op een prachtige plek. We zien al snel dat iedereen hout begint te verzamelen. Achteraf geen luxe. Het kampvuur is hard nodig. De temperatuur daalt onder het vriespunt 's avonds. Ook zijn er veel muggen. De kans bestaat dat je hier beren tegen het lijf loopt. Wij hebben ze niet gezien.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Mwoah

Monique,
    21-5-2012

We waren al even aan het zoeken naar een camping in deze buurt. Die waren of vol of lagen niet voor het opscheppen. Iemand verwees ons naar deze camping en verkocht het aan ons als de mooiste camping in de omgeving. Of dat daadwerkelijk zo was? Geen idee. Wij hebben gedurende onze vakantie veel mooiere campings gehad. Wat mooi zou zijn geweest is om aan het riviertje te staan. Daar was helaas geen plek. Het had mogelijk iets met onze beleving gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009