Niederösterreich

We hebben een aantal aanbieders voor Niederösterreich voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Niederösterreich voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Niederösterreich

Fantastische camping. Zonder irritant echtpaar.

R v d Bosch,
    12-9-2018

Geweldige camping met rust schoon sanitair heerlijk uitzicht een camping om terug te komen.

Eigenaar ging een week op vakantie en werden vervangen door een ouder echtpaar die daar met caravan vast staan. De vrouw hiervan was irritant en volgde je met haviks ogen heel vervelend. Een type die je vakantie verpest.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische camping!Een aanrader!

Hees,
    18-6-2018

Active camping Purgstall is een aanrader.

Mooie,kleine,goed verzorgde camping met super schoon sanitair en een vriendelijke eigenaar.Zeer gemoedelijk.

Elke ochtend heerlijke verse broodjes. Klein Restaurantje zonder menukaart.

In overleg met eigenaar ( halve dag vantevoren) biedt hij een aantal keuzemogelijkheden aan en wordt er heerlijk voor je gekookt.

Prachtige omgeving voor wandelaars en fietsers.

Wij gaan er zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Mooie plekken, hangt wel erg af van waar je staat

JJ Vroom,
    29-4-2018

Als je van levendige Oostenrijkse campings houdt is dit een goede plek. Niet als je een camping in the middle of nowhere zoekt. Veel vaste plaatsen. Plekken aan de dorpskant hebben veel overlast van verkeer op doorgaande weg. Door de vorm vh dal en ligging vd camping is het een soort amfitheater. Alles is hoorbaar. Plekken ad andere kant hebben daar geen last van. Sanitair prima, geen water bij de tenten.

Gereisd met partner in april 2018

Heerlijke plek

Melissa,
    3-8-2017

Echt een aanrader! Nog nooit zulke schone sanitair op een camping gezien. Heerlijk rustige sfeer, ruime plaatsen, leuke zwemvijver en speelruimte.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

super

Fam. Liekens,
    3-5-2017

We hebben hier reeds 2 maal verbleven.

Steeds een super toffe vakantie gehad.

Ontvangst is altijd erg vriendelijk, alsook de kinderen zijn hier koning te rijk. De helft van de camping is speelweide en er is ook een super aangename zwemvijver. Naast de camping is een klein riviertje. Leuk om dammen te bouwen.

De eigenaars zijn super vriendelijk en behulpzaam. Staan steeds klaar met raad en daad.

Heb je geen zin om te koken, dan kan je mits op voorhand aangegeven, eten in het restaurantje op de camping. Lekker en gezellig.

In de omgeving is er enorm veel te doen.

Zelf na 2 maal een vakantie van min. 2 weken hebben we hier nog niet alles gezien.

Kortom: een super fijne camping.

Voor ons een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015