Niederösterreich

We hebben een aantal aanbieders voor Niederösterreich voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Niederösterreich voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Niederösterreich

Keurige camping (ondanks lompe boer) mooi gelegen

A.J.M. Knetemann,
    19-1-2019

Om tijdens het reizen even bij te komen en om Wenen te bezoeken is deze camping het bezoeken zeker waard. De eigenaar is een wat norse boer die de receptie even tussen zijn werkzaamheden door doet. De goed onderhouden camping ligt prachtig verlaten in een kleine vallei. Op het veld achter de receptie waren uiteindelijk 3 plaatsen bezet en dat in het hoogseizoen. Er is een waterpunt en afvoer bij iedere plaats en het grasveld perfect. Het sanitair gebouw is netjes, met ruime douche ruimte's. Heerlijk om hier een paar nachtjes bij te komen wat wasjes te draaien en om tussendoor Wenen te bezoeken. Jammer dat het restaurantje dicht is. Je merkt dat de camping een persoon mist voor wat vriendelijkheid en gezelligheid. In de omgeving zijn er echter genoeg restaurantjes en is het mooi wandelen. Voor de kinderen is er weinig tot niets te beleven maar waardeerde wel de goede wifi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

zeker voor herhaling vatbaar!

Robert,
    13-1-2019

Camping Donaupark Tulln Is een leuke plek om naar toe te gaan als je Wenen wilt verkennen, van fietsen houd en zwemmen. Ook kan je goed de buurt verkennen daar.

Frans is altijd bereid om je te helpen als zijn personeel dat al niet lukt. als je van te voren reserveert houden ze goed met je wensen rekening. Niet alle plaatsten zijn zo groot dat onze caravan er op past, maar er zijn wel plekken daar waar het wel gaat. Als je een fiets wilt huren kan dat daar ook, en je hebt veel fietspaden waar je zeer makkelijk kan rijden. Als je wat wilt eten in het restaurant moet je wel van te voren reserveren, omdat het eten daar goed is zit het meestal vol.

Zwemmen kan in het meer naast de camping. Sanitair is top, en je hebt altijd warm water. Alles was schoon en wordt goed onderhouden. Als je daar komt heb je echt een welkom gevoel. Afgelopen jaar hebben ze zelfs prijzen gewonnen. U moet zeker de fietstochten meemaken die ze organiseren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische camping. Zonder irritant echtpaar.

R v d Bosch,
    12-9-2018

Geweldige camping met rust schoon sanitair heerlijk uitzicht een camping om terug te komen.

Eigenaar ging een week op vakantie en werden vervangen door een ouder echtpaar die daar met caravan vast staan. De vrouw hiervan was irritant en volgde je met haviks ogen heel vervelend. Een type die je vakantie verpest.

Gereisd met partner in september 2018

Prima voor enkele dagen

Theo Driessen,
    28-8-2018

In het algemeen is het een prima camping, het sanitair in het hoofdgebouw is netjes. Het sanitair in het andere gebouw is minder. De camping plaatsen zijn erg klein. Een aantal plaatsen kijkt uit op de afval sorteer plek. Wij hebben 2x gegeten in het restaurant, dit was prima bereid. Vooral de halve haan was erg lekker. Echter: friet i.p.v. aardappelsalade op schnitzel dag is niet mogelijk. "Nicht statt aber oder!" aldus de niet zo vriendelijke ober. Dan moesten we schnitzel à la carte bestellen. Bij schnitzel -dag hoort de aardappelsalade! Prima, we willen best iets meer betalen, het gaat om de manier waarop het gezegd wordt. Deze man had wel door dat wij niet gecharmeerd waren van zijn houding, en heeft de rest van de avond zijn vriendelijke vrouwelijke collega gestuurd, ook met de rekening. Voor enkele dagen een prima camping met goede treinverbinding naar Wenen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Keurige nette schone stadscamping dichtbij Wenen

Marja,
    18-8-2018

Vanaf deze camping 14 km naar Wenen op verhard fietspad als maar recht door langs de Donau. Ontvangst receptie uitermate vriendelijk, plekjes net groot genoeg voor auto, caravan, voortent en een paar fietsen. Bij receptie kregen we ook nog extra informatie over Wenen. Zouden hier zeker tweede keer naar toe gaan.

Gereisd met partner in augustus 2018