Sorteren

Reviews over Oostburg

Een heerlijk ontspannen camping

fam vd Heuvel
    19-8-2018

Wij zijn met onze 3 kinderen van 6-12-15 een weekje naar camping Bonte Hoeve op vakantie geweest.Wat hebben wij genoten☺Het weer was super!🌞Wij zijn heerlijk naar zee geweest wat 10 min rijden was.Ook zijn we gezellig naar Knokke geweest.

Wij sliepen in een chalet wat👌was.Mijn jongste dochter vermaakte zich prima met de animatie.Tranen met tuiten toen we weer naar huis gingen door mijn jongste😢Deze camping met zeer vriendelijke eigenaren is iedereen aan te bevelen😊

Heerlijke camping met dé faciliteiten voor gezin!

Samantha Piña
    18-8-2018

Camping Bonte Hoeve is een zeer ruime goed onderhouden kindvriendelijke camping. Wij hebben met een dochter van 11 jaar en een zoon van 3 jaar de Tentvilla gehuurd voor 2 weken. Een echte glamping ervaring! De kinderen hebben een enorm leuke tijd gehad en daardoor ik ook! Een vakantie zonder je kinderen continu te hoeven vermaken geeft rust. Er is veel animatie voor jong en oud en wat erg fijn is, is dat er nog altijd rust heerst op de camping. Wil je de gezelligheid opzoeken dan is dit mogelijk. Wil je rust dan zul je ook geen last hebben van de drukte. Wat ook erg goed bevallen is... is de bar. Het restaurant ziet er erg modern en gezellig uit met genoeg ruimte en tafels. Er een borreltje doen en een hapje eten is een aanrader. Oh en waar ik ook erg over te spreken ben, is het feit dat als je “te laat” bent met brood bestellen bij de receptie, dit nog altijd bij de bar doorgegeven kan worden. Het is wel duidelijk dat wij terugkomen!

Heerlijk verblijf op gastvrije camping!

Gaby Meeussen
    7-8-2018

Heerlijke kleinschalige camping in landelijke omgeving. Binnen 10 minuutjes ben je op het strand van Cadzand - of nog mooier - Retranchement!

Dagelijks broodjesservice en op 2,5 km van Oostburg waar je boodschappen kunt doen.

Vriendelijke eigenaren en ook hele vriendelijke medewerkers! Dagelijks worden er leuke activiteiten georganiseerd voor kinderen in de basisschoolleeftijd. Daarnaast is het mogelijk voor eenieder om een buitenrit te maken met pony of trekpaard onder begeleiding. Onze jongste dochter durfde na 5 maanden niet gereden te hebben hier weer voor het eerst op de pony! Verblijf mogelijk met eigen caravan, camper, tent of huur accommodatie! Ruime plekken, veel vrijheid!

De Zwinregio is een heerlijke omgeving met volop mogelijkheden voor uitstapjes zoals Cadzand, Sluis, Breskens, Gent en Brugge.

Super

Anke
    2-8-2018

Super camping, heel schoon sanitair, paradijs voor kinderen, auto’s staan aan het einde van het pad dus ook veilig voor de kinderen. 10 minuten rijden van het strand. Vriendelijk personeel!