Sorteren

Reviews over accommodaties in Oost Vlaanderen

Uitstekend!

Johan
    3-10-2018

2 weken tentkamperen zeer goed bevallen. Gezellige sfeer, zeer rustig overdag en 's nachts. Sanitair super!

Kwamen er voor de 4de keer, altijd goed ontvangen.

Ingrid van Kijk
    3-8-2018

Mooie camping, grote plaatsen op kleine velden ( er zijn meerdere cirkelvormige velden waaromheen de staanplaatsen); en er is zelfs een jongerenveld zodat oudere gasten geen last van lawaai hebben. De staanplaatsen zijn mooi egaal, dus weinig moeite om de caravan horizontaal te krijgen, en ze zijn omgeven door niet al te hoge hagen die privacy waarborgen zonder dat je je opgesloten hoeft te voelen. De talrijke toiletgebouwen zijn schoon en netjes, zelfs als de camping vol is. Wat meer douches zou echter wel fijn zijn in het hoogseizoen. Naast de camping is een groot recreatiemeer ( vissen, varen, strand etc). Op de camping een gezellig cafetaria, en terras waar het goed eten en drinken is. De bushalte naar het centrum (bus 38 of 39) is vlakbij. Wij waren er tijdens de drukke Gentse Feesten, 11 nachten, en genoten van de oase van rust na bezoek aan het drukke feestcentrum. Een aanrader !

Ruim voldoende

Marijke
    28-7-2018

Grote camping, maar door de vele veldjes is dit niet merkbaar. Plaats was prima, net als alle faciliteiten. Alle sanitair was erg schoon en werd een aantal keren per dagen schoongemaakt. Personeel was erg vriendelijk. De camping vind ik wel wat aan de dure kant.

Super camping.

Davy Conaert
    28-7-2018

Bij aankomst werden we ontvangen door Leonie. Zij is heel behulpzaam en vriendelijk. De camping is zeer goed onderhouden. Wij hebben goed en rustig geslapen. Wc’s en douches zijn zeer proper en er was lekker warm water. Als we nog in de buurt komen, dan willen we graag opnieuw op deze camping overnachten.

Bedankt Leonie!

Redelijke camping, we bezoeken hem niet nogmaals.

Robert
    24-7-2018

Bij aankomst werden we begroet door een vriendelijke en behulpzame vrouw. Een andere werknemer was echter nors en kortaf. Het sanitair is wat verouderd maar verder wel functioneel en redelijk schoon. Tijdens het verblijf miste ik de mogelijkheid van een kampvuur, maar gezien de aanhoudende droogte is dit invoelbaar. We hebben eenmaal gegeten in het restaurant. Na lang wachten kregen we een groot en goed gevuld bord. Hier hadden we met z'n tweeën van kunnen eten. De presentatie van het eten was goed, het vlees (kip en pita) kon beter.