• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

campings Odder

Reviews over Odder

• 4Jaap de Haan 24-04-2011

Vreselijk

Er is echt niks te beleven in Odder. Als je even een hapje wilt eten moet je eerst een uur zoeken naar een restaurant of supermarkt. De mensen in Odder staan niet öpen voor ´Toeristen´ als je wat vraagt zitten ze je raar aan te kijken!

1 Tip ga nooit op vakantie naar Odder!

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 1Omgeving
    • 2Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2010

• 6E. Helterman21-08-2010

Odder (Dygnby Hage): weg van alles, maar prima

Odder is een vrij grote gemeente waar veel kleine plaatsen onder vallen. Hierdoor worden veel vakantiehuisjes aangeboden via de VVV van Odder terwijl ze eigenlijk in een dorp en vele weilanden verder liggen. Met name aan de kust vind je veel typisch Deense vakantiehuisjes. Wij zaten in een huisje in Dygnby Hage. Dit ligt een kwartier rijden van de plaats Odder aan het strand. Het laatste deel weg is onverhard, dus je lijkt naar het eind van de wereld te rijden. D'r is ook niets te doen, maar het dorpje (van vakantiehuizen) was goed verzorgd. Uiteindelijk hebben we hier wel een week gezetten en het beviel goed. Voor Odder (brood) en snelweg moet je een stuk rijden maar je zit vlak bij het strand (100m, je bent wel alleen, zelfs laatste weken in augustus) en een huisje met 1800m2 vonden wij heerlijk. Wij zaten in het huisje aan de Tvaeragervej 4. Erg netjes, goed verzorgd. Odder zelf vonden we niets: functioneel wat betreft boodschappen (zie hieronder berichtje over de supermarkt.

• 5Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad

augustus 2010

• 7L de vries13-08-2007

Het is wel even zoeken naar een supermarkt. Uit eindelijk een grote supermarkt gevonden waar van alles te koop is(kvickly). Kleine winkel straat, stelt weinig voor. Slecht eet gelegenheid, vaak 'duistere' restaurantjes.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving

Gereisd in augustus 2007

• 9M.Janssen06-08-2007

Odder is een heel erg leuk plaatsje. Wij hebben 2 dagen door gebracht in het Park Hotel dit is een heel erg mooi en luxe hotel zeer vriendelijk en goed. Aanrader

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur