We hebben een aantal aanbieders voor Oberried voor je op een rij gezet:

Reviews over Oberried

Prima camping, kleine plaatsen

Jeroen,
    17-8-2018

Gezellige, gemoedelijke terassencamping met mooie speeltuin, waar kinderen veilig kunnen spelen. Veel nederlanders, goed eten in restaurant, jammer dat de keuze alleen uit flammkuchen bestaat (overheerlijk). Mooi terras met goed glas bier. Vriendelijke eigenaren. Prima uitvalsbasis voor activiteiten in de omgeving (freiburg). Zwembad in Kirchzarten is aanrader. Het dorpje Oberried heeft niet veel, 2 bakkers, restaurantjes. Boodschappen in Kirchzarten. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in de speeltuin met andere kinderen. Boerderij stelt niet veel voor. Is aan de andere kant vd weg met paar dieren. Wel leuke kalfjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gezellig en veel te doen in de omgeving!

Marja,
    21-8-2017

Het is een camping die veel bezocht wordt door ouders met kleine kinderen.Er is een leuk speeltuintje.In Kirchzarten is een tourismus die je veel informatie kan geven over leuke uitstapjes.Wij hebben de hoogste waterval(Triberg en de Todtnauberg)bezocht.De Wutachschlucht is ook een aanrader.Op de camping zijn ook wel folders.De konuskaart is een uitkomst ,we gingen vaak met de trein,we zetten de auto dan bij het treinstation in Kirchzarten.wat ik kan zeggen over de camping is:Een eenvoudige camping met alle voorzieningen in een landelijke boerenomgeving.De kinderen kunnen zich vermaken op de boerderij,,met de paarden,koeien,geiten en de konijnen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een echte aanrader

Remco Roozenboom,
    6-8-2017

Mooie en grote plaatsen met een geweldig uitzicht op de omliggende bergen. Sanitair schoon en degelijke, drie douches is aan de krappe kant. De combinatie van het hoogteverschil en afstand tot sanitair kan een probleem zijn.

In de nabije omgeving is ontzettend veel te doen en te zien, je hoeft je niet te vervelen. Voor de kinderen is er veel te doen. Speeltuin met een beekje waar je lekker in kan spelen. Kinderboerderij waar je ook pony kan rijden en bij de koeien mag kijken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Douches zijn top, hoogteverschil is minder

Arianne,
    30-7-2017

Deze camping ligt een stuk boven het dorp Oberried waardoor het een stevige wandeling is als je even naar het dorp wilt. Ook op de camping loopt het flink op en af. Heerlijke flammkuchen gegeten. Ook de douches zijn top. Jammer dat de wifi vooral bij het hoofdgebouw werkt. Wij hebben het Steinwasenpark bezocht en dat is echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

prima camping met een betweterige receptionist

Pien,
    10-10-2016

Goed te bereiken camping met vlakke plaatsen en mooi uitzicht. Prima sanitair en ook een ruimte voor vaatwassen, kleding wassen enz. Wifi rond het hoofdgebouw werkte prima. Twee maal per week kun je pizza eten en deze geheel naar eigen keuze zelf samenstellen. Er is een broodjesservice, maar in het dorp zijn ook twee bakkers. Jammer dat de betweterige receptionist/ober totaal niet op de hoogte was dat deze camping meedoet in 2016 aan de actie minicampingcard. Dit gaf problemen bij het afrekenen.

Gereisd met partner in september 2016