Reviews over Obernai

Fijne uitvalbasis voor de regio.

cstmpk,
    12-6-2018

Prima camping voor prima prijs.

Wij dachten dat de camping dichter bij het centrum lag. Op loopafstand voor een avondje met wijntje bijvoorbeeld. Maar dat is niet zo, echt auto nodig.

Mega grote LeClerc supermarkt op 7 autominuten.

Verrukkelijke wijnen uit regio bijv Pinot gris.

Prima camping om de omgeving te verkennen

Harrie Altorf,
    28-7-2017

Schone en mooi aangelegde plaatsen, elk voorzien van stroom, water en afvoer. Gratis Wifi en prima onderhouden sanitair in twee moderne gebouwen. Prima receptie, klantvriendelijk en behulpzaam.Van hieruit diverse uitstapjes gedaan, Obernai is gezellig met een drukke goed bezochte markt. Boersch ziet er net als Obernai uit of de tijd heeft stil gestaan.

Prima camping, met name voor senioren.

Henk Bergen op Zoom,
    1-10-2016

Gunstig gelegen, nette camping met modern en schoon sanitair en goed management.

Minpuntje: het schoonmaakrooster clashed elke dag met de piekuren van het sanitair.

Geweldige camping

Jeronim,
    20-8-2016

Supercamping in een fantastische omgeving!

Ideaal gelegen nette camping

Mike,
    13-7-2016

Mooie camping met zowel schaduwrijke, als zonnige plaatsen. De ligging van de camping is zeer goed, rustig maar wel dichtbij de uitvalswegen in alle richtingen waardoor de camping zeer makkelijk is aan te rijden. Het gras zou iets vaker gemaaid mogen worden. Het sanitair is keurig en toiletgebouw "1" is verwarmd. De camping ligt onder de zuidelijke aanvliegroute voor de luchthaven van Straatsburg echter is het verkeersaanbod gering waardoor het niet storend is.

De pizzadame komt 2 x per week (di en vr) op de camping met haar pizza-bus en het aanbod wordt vers bereid. In juli en augustus komt de bakker tussen 8:30 en 9:15 op de camping, buiten deze periode gaat het brood op bestelling.

Obernai is een prachtig stadje met een historisch centrum vol vakwerkhuisjes en leuke pleintjes met gezellige terrassen. Diverse grote supermarkten zoals E.Leclerc, Match en Lidl bevinden zich buiten het centrum.