We hebben een aantal aanbieders voor Nunspeet voor je op een rij gezet:

Reviews over Nunspeet

In rust genieten

Marleen,
    26-11-2018

We hebben een heerlijke mini vakantie gehad samen. We hadden voor onze tent een mooie plek gekregen. Eigenlijk waren ze al vol geboekt maar op deze plek stond eerder een stacaravan waardoor deze plek nog niet te reserveren was. Hadden wij even mazzel! We vonden het personeel erg vriendelijk en we hebben er ook lekker gegeten. Ik miste wel een beetje sfeer. Dat kon natuurlijk zijn omdat we niet op het tentenveld stonden.

's Avonds was het heerlijk stil, we hebben goed kunnen slapen.

Het was volop zon, dus de beschutting van de bomen rondom was erg prettig.

Vanaf de camping konden we zo naar de zandenplas lopen en waren we omringd door natuur!

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijke plek.

Marjan Hornstra,
    8-9-2018

We hebben een prettig verblijf gehad in een safaritent. Tenten zijn leuk en netjes ingericht. De camping is klein. Het centrum van Nunspeet is lopend te bereiken.

De ontvangst is hartelijk. Het zou fijn zijn als je iets langer kunt douchen voor 50 cent.

Gereisd met vrienden in september 2018
    Camping De Vossenberg, Eigenaar, 30-10-2018
    Hartelijk dank voor uw genomen moeite een fijne review te plaatsen, graag tot ziens op ons park!

Echt heel mooi.

Jaap en Dineke,
    3-9-2018

We zijn hier in 45 jaar al meerdere keren geweest en zien de camping met de tijd meegaan. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018
    Camping De Vossenberg, Eigenaar, 30-10-2018
    Wat fijn dat jullie verblijf door de jaren heen zoveel plezier heeft gegeven, op naar nog meer mooie recreatieve jaren!

Mooie safaritent op iets teleurstellende camping

Pauline,
    26-8-2018

Kleine familiecamping, we boekten een verblijf in een mooie safaritent. Netjes en schoon, met eigen toilet, dat was erg prettig. De safaritent is ruim, heeft goede bedden en een complete inventaris. Wel jammer dat er met ons gezin van vijf slechts vier stoelen voor het terras zijn. De eigenaresse van de camping is erg vriendelijk. Het sanitairgebouw is niet heel erg schoon en verouderd. Modder op de vloer en de wasbakken dat twee dagen blijft liggen. Het terrein wordt ook niet heel erg schoongehouden. Er lagen verpakkingen en ander afval verspreid over het terrein, je ziet de eigenaren niet het terrein schoonhouden. De reguliere kampeerplekken zien er klein uit en staan dicht op elkaar. Het vervelendste vonden wij de spoorlijn die pal langs de camping loopt en de spoorwegovergang. Het geluid dat het sluiten van de spoorbomen aankondigt gaat overal dwars doorheen en gaat tot een uur of een 's nachts door. Ook de snelweg is goed hoorbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Camping De Vossenberg, Eigenaar, 30-10-2018

Hartelijk dank voor uw genomen moeite een review te plaatsen. Wij nemen dergelijke reviews erg serieus en verbeteren daarmee graag ons service- en productaanbod, ten gunste van uw verblijf.

Spijtig te horen dat ten tijde van uw verblijf ons sanitairgebouw niet schoon genoeg is gebleken en daarbij ook op ons terrein her en der (klein) afval was aangetroffen. Voor ons een leerschool om ten tijde van ons hoogseizoen nog vaker rond te gaan op het terrein 😉 en tussentijds het sanitairgebouw vaker te checken!

We hopen u oprecht hiermee gehoord te hebben, staan open voor eventuele andere aanbevelingen en zien u graag een volgende keer terug op De Vossenberg.

Een camping om te onthouden.

Astrid,
    24-8-2018

Camping met een fijne sfeer, mooie locatie. Een kampeerplek aan het strand en de zwemplas vonden de kinderen erg leuk. Er lagen ook surfplanken en luchtkussens in om op te spelen. Wel wat veel groen in het water. Vriendelijk, gastvrije medewerkers. Sanitair is schoon. Genoeg te doen op de camping en in de directe omgeving. Enige kleine minpuntje is dat je de snelweg hoort als je er op let maar het was voor ons niet hinderlijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2018