We hebben een aantal aanbieders voor Nuland voor je op een rij gezet:

Reviews over Nuland

Knusse camping!!

Siebren&jansje,
    24-6-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad op deze knusse en rustige camping die wordt gerund door zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

We komen zeer zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Een heerlijke rustige camping, mooi gelegen.

fam. van der Wielen,
    30-8-2017

De camping ligt wat buiten het dorp, maar ideaal ten opzichte van Den Bosch.

De eigenaren zijn heel vriendelijk en hartelijk.

Het sanitair is eenvoudig maar schoon.

Verder is leuk dat er wat klein vee is, o.a. cavia's die op panda's lijken.

Prima voor een fietsvakantie en een bezoek aan Den Bosch met zijn kathedraal en musea.

Kortom een aanrader voor mensen die rust zoeken.

Een nadeel is dat je nog een munt (50 eurocent) nodig hebt voor de douche.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig

De Witteveentjes,
    27-7-2017

We hebben op onze reis naar t zuiden deze camping twee keer mogen bezoeken. .op de heen en terugreis. Wat een supercamping en de eigenaars zijn geweldige mensen.

Een kleine camping maar zo compleet.

Ook t sanitair gebouw is helemaal prima.

Kortom een aanrader en we zullen zeker terugkomen.

Gereisd met partner in juli 2017

Goede sfeer, groene camping, fijne ligging

Jansen,
    6-6-2017

Rustige, groene camping met ruime campeer plaatsen. Het terrein ligt er netjes bij en er heerst een goede sfeer. Ook de dieren(verblijven) zien er netjes en verzorgd uit. Het sanitaire is niet luxe, wel schoon en voldoet aan de verwachting op een minicamping.

De eigenaren hebben persoonlijke aandacht voor hun gasten, ook bij vragen of opmerkingen zijn ze erg behulpzaam. De ligging nabij Den Bosch en de mooie omgeving om te fietsen is ideaal voor een vakantiebestemming.

Gereisd met partner in mei 2017

Philip,
    1-6-2017

Gelet op de voorgaande recensie, heb ik behoefte om te reageren. Het staat buiten kijf dat de eigenaars zeer gastvrij, vriendelijk en uiterst behulpzaam zijn, kortom de Brabantse spreekwoordelijke gastvrijheid. De camping wordt jaarlijks gecontroleerd door professionele organisaties en steeds in orde bevonden, gelet op de vignetten in de toiletruimte. Zelf ben ik geïnterviewd door zo´n organisatie en kon ongezouten mijn mening geven. Ergo, het sanitair voldoet aan de normen van de controlerende organisatie. Wij komen al jaren op deze camping en het bevalt ons nog steeds prima. Van tevoren weet je dat je op een kleinschalige boerencamping terecht komt. Als je luxe en geplaveide wegen op prijs stelt, en doorgaans met een oorverdovende disco, ga dan vooral naar een vijf-sterren camping, waar je tussen de 50 en 60 euro per nacht betaalt. Op de website staat overigens vermeld dat er geen speeltoestellen voor kinderen zijn. Ook staat op de website vermeld dat er betaald moet worden voor elektriciteit. Met een beetje eigen onderzoek, kun je dus teleurstellingen voorkomen. Tot slot: het is correct en fair om ter plekke de eigenaars te confronteren met je bevindingen en niet uitsluitend achteraf, waardoor er geen verweer of uitleg door de eigenaars kan worden gegeven. Het bevalt ons nog steeds prima op deze boerencamping en zijn van plan nog vaak hier te "logeren", zoals velen met ons.

Gereisd met partner in juni 2017