Hordaland

Reviews over accommodaties in Hordaland

Camping heeft mooie ligging

Mirjam,
    2-8-2018

De camping ligt mooi aan het (vis, zwem, kano) water. Het inchecken ging vlot en keurig. Je mag zelf een plekje uitzoeken en dat klinkt leuk, maar wanneer je na 15.00 uur of 's avonds aankomt, is het echt zoeken en passen en meten om een plekje te vinden. Voor de plekken aan het water heb je een lange eleltriciteitskabel nodig.Zeker wel 50 m. Er zijn geen stroomaansluitingen bij het water. Het sanitair is prima. Gebruik van douchemunten. Afwassen kan in een kleine stuga en anders aan de andere kant van de camping. Wanneer het geregend heeft, wordt het gras erg drassig en de afwatering is slecht. Hierdoor kan het op droge dagen ook zompig blijven voor de tent en caravan. Er zijn echter ook grintplaatsen voor caravans. Er is een ruime tv kamer aanwezig en een klein speeltuintje. De kinderboerderij mag geen naam hebben, het is meer een konijnenhok. Wifi is redelijk. Ideaal; 2 supermarkten en een tankstation om de hoek. Bergen is 20 min. rijden met de auto

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

PRIMA!

Deanne,
    27-6-2018

Vriendelijke receptioniste, schoon sanitair, mooie ligging, prima plaats voor camper op grond.

Gereisd met partner in juni 2018

Prachtige plek aan het water vlakbij Bergen

Mooie plek voor enkele dagtochten in de omgeving,
    4-8-2017

Mooie ligging. Ideaal om dagtocht naar Bergen te maken. Het was helaas erg nat vanwege hevige regenval. Daardoor kwamen enkele auto's vast te zitten. De beheerder zou meer kunnen doen om de modder te bestrijden zodat gras beter begaanbaar blijft.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima plek

Tieti,
    24-6-2017

Lekker makkelijk met de bus naar Bergen vanaf de camping en 2 supermarkten 'om de hoek'. Nieuw sanitair, maar de waterbesparende douchekoppen in een veel te klein douchhokje viel tegen. Water niet regelbaar en m.i. Te koud. We hadden mooi uitzicht voor ons maar voor een caravan niet ideaal omdat we haringen lastig de grond in konden krijgen. Je staat op een soort parkeer terrein met vrijwel alleen maar campers.

Gereisd met partner in januari 2017

Goede doortrekkerscamping

Marcel,
    15-7-2016

We hebben hier twee nachten gestaan. Camping was wel drassig. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Gloeiend heet water voor de afwas. Sanitair prima!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016