Hordaland

We hebben een aantal aanbieders voor Hordaland voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hordaland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Hordaland

Een mooie uitvalsbasis voor diverse wandeltochten

Michiel,
    22-7-2018

Omdat we met een gezin met 5 waren, kregen we 2 huisjes. Beiden hadden 3 slaapplaatsen als je de slaapbank niet mee rekende. Er waren twee kookplaatjes, een koelkast met vriesvak en voldoende servies en pannen. Ook waren er voldoende kussens en dekens. De camping was rustig en schoon. Zo ook het toiletgebouw. Wel 20 kronen voor 5 minuten. Het winkeltje heeft een uitgebreid assortiment, maar wel wat duurder dan gemiddeld. Dichtstbijzijnde supermarkt is 25 km rijden. Wifi haalt net niet het einde vd camping. Een mooie uitvalsbasis voor diverse wandeltochten.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede camping

Sydney,
    11-8-2014

Leuke hut, maar met hoekbank en grote tafel staat het wel wat vol, zeker als je met 2 kleine kinderen ben, hut was verder wel schoon en netjes. Sanitair in orde, schone wc's , goede douche's. Wel een schamel hoekje om de afwas te doe. Groot speelveld voor de kinderen, wel weinig speeltoestellen. Winkeltje op de camping is wel handig, verdere winkels zitten ver weg en er word iedere dag vers brood gebakken in de winkel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie camping op een hoogvlakte

annemie_van_eulem,
    28-8-2012

De camping is gelegen op een hoogvlakte, dichtbijzijnde dorpje is Eidfjord (25 km). Ideaal uitgangspunt voor stevige wandelaars, maar voor echte uitstapjes in de omgeving moet je veel kilometers rijden. De camping heeft een redelijk uitgebreide supermarkt. Overnachtingen in hytter; gezellig en knus; kachel aanwezig want die is 's avonds wel nodig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Mooie camping

Pascal,
    2-8-2011

Voss camping is een mooie camping, in een mooi gebied. De camping ziet er verzorgd uit, met afgebakende plaatsen. De plaatsen zijn klein, voor caravans zijn er een aantal grotere plaatsen (waar wij hebben gestaan). Als je op een kleinere plaats staat sta je tussen de campers, waar je naast je caravan/camper 2 tot 3 meter hebt, en dan komt de volgende caravan/camper.

Rond de camping is voldoende vertier voor kinderen. De camping ligt naast een openbaar zwembad, waar je als kampeerder korting op krijgt. Daarnaast is er een kleine speeltuin, liggen naast de camping voetbal- en volleybalvelden. Verder ligt het aan een meer.

Het sanitair is niet bijzonder. Het gebouw ligt naast de camping, en je hebt toegang tot het sanitair met een sleutel. Douches zijn voorzien van een douchegordijn, wat toch wat vreemd overkomt.

Camping ligt aan de rand van Voss, en inkoopmogelijkheden zijn op loopafstand. Vanuit Voss zijn er veel mooie dingen te doen, zoals een bezoek aan Bergen of het Sognefjord.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Kleine camping met vriendelijke beheerder

d.h.keuning,
    13-11-2009

Verzorgd terrein als onderdeel van een recreatiegebied aan de rand van de plaats aan een meer. De caravan/camperplaatsen zijn op grind, tentplaatsen op gras. Vele kleine plaatsen, alleen geschikt voor campers. Enkele grotere caravanplaatsen.Toiletgebouw buiten campingterrein, toegankelijk met sleutel. Tijdens weekenden zijn er activiteiten op de naastgelegen sportvelden, waar veel Noren op af komen. Camping is dan overvol. De Noren plaatsen dan dagen van te voren hun grote Campers/caravans op de camping, waardoor er weinig plaats voor passanten.

Gereisd met partner in juni 2009