Hordaland

Reviews over accommodaties in Hordaland

Heerlijk rustige camping

Sandra van Riet,
    20-9-2018

Hele rustige camping. We kwamen in de middag aan en konden zelf een plekje op een groot grasveld zoeken. In de avond is de eigenaar er een uurtje voor de betaling (lange rij bij de receptie ;). Heerlijke verse broodjes in de ochtend! Camping ligt prachtig aan het fjord gelegen (fjord was wel enorm koud ondanks het prachtige weer). Roldal Stavkirke ligt vlakbij. Bij het sanitair is wel ruimte voor verbetering.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping om nog eens naar terug te gaan !

Jacques,
    13-7-2018

Uitstekende camping om alles in de omgeving te gaan bekijken. Net sanitair. Mooi grasveldje. Sommige plaatsen zijn duidelijk afgebakende plaatsen dmv van boompjes. Andere plaatsen kunnen wat kleiner zijn als het s'avonds vol loopt. Voornamelijk campers. De weg is niet storend . Supermarkt op loopafstand, VVV aan overzijde supermarkt. Voor het staafkerkje moet je entree betalen. Jammer dat om 8 u s'avonds de zon al achter de berg zakte..... Geen speeltoestellen voor kinderen.

Gereisd met partner in juni 2018

Fijne trekkerscamping

Jelle,
    5-9-2017

Vier nachten gekampeerd op deze camping om de omgeving te ontdekken (onder andere Troltunga gelopen). Het was een kleine, maar toch drukke en dure camping. Echter was het uitzicht op het fjord geweldig. Het sanitairgebouw is wat verouderd en niet erg schoon. Verder zijn er weinig afwasplekken. Echter is het een camping waar ik zeker terug zou willen komen.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke trekkerscamping

André,
    14-8-2017

Wij hadden het mooiste plekje van de camping waarbij we uitkeken over het fjord. Echter nadat wij in de middag hadden rondgetoerd, stond inmiddels de hele camping vol en werkelijk elk plekje was bezet. Gelukkig hadden wij het uiterste hoekje en was dat mooi afgebakend. Maar om op deze camping langer dan enkele dagen te staan, is geen aanrader. Voor wat grotere kinderen is er niets te doen.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Parkeerterrein met Nederlanders

Vincent,
    11-8-2017

De huisjes zijn mooi, maar het campinggedeelte is een soort parkeerterrein. De camping is niet afgebakend en ligt naast een weg.

Prima om een nacht te verblijven, maar niet voor veel langer. Het sanitair is goed schoon.

Op loopafstand is een supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017