Reviews over Noordwolde

Aanrader als je houdt van rust ruimte prima prijs

peter van loon
    2-8-2018

Wat een mooie bosrijke regio, prima wandelen met honden, best wel schaduw op de camping (we waren er tijdens hittegolf), prachtige zwemplas, super gemeentelijk zwembad. De camping is mogelijk te goedkoop waardoor er mensen denken, dat kan niets zijn. Wel dat is het wel, onze plaats was meer dan 150 m2 , 16 Ampere, best goede Wifi, kon zelfs Formule 1 kijken met Ziggo digitaal. Of te wel een Friese verrassing. Zit je dan ver van de Friese meren? Nou , friesland is prima te bereizen

top camping

johan
    9-7-2018

mooie camping , ruime plaatsen en superschoon sanitair

Gewoon een heerlijk verblijf .

Arie en Annie Dekker
    17-5-2018

Wij stonden een weekje op camping Rotandorp met prachtig weer en vroegen ons af hoe het toch mogelijk was dat er zo weinig mensen stonden. Een prachtig terrein, ruime plaatsen, heel goed sanitair en een geweldige omgeving om te fietsen . Je kunt de bossen in , je kunt de Linde langs fietsen ,schitterend, en je kunt plaatsen en plaatsjes bezoeken. Veel fietspaden of stille weggetjes. De camping is weliswaar geschikt voor iets ouderen maar ook gezinnen met jonge kinderen kunnen er prima verblijven.

Zeer compleet voor een camping.

jacks
    25-8-2017

De indeling van de veldjes op de camping was zeer goed verdeeld en ook ruim genoeg voor de aanwezige caravans.Maar bleef bij echte spoel buien wel eens het regen water hier en daar op de veldjes staan.Daarintegen stondje welweer midden in de bos en was de omgeving rondom de camping super mooi in de natuur gelegen.

Fijne rustige plek om bij te tanken

Esther
    27-4-2017

Aangezien het nog vroeg in het seizoen was en alles nog niet bloeide en groeide hebben we genoten van de mooie omgeving. De eigenaar doet goed zijn best alles op orde brengen. Ook erg leuk voor de wat oudere kinderen die altijd even een kijkje mogen nemen bij de dieren .

Noordwolde scoort een 7,8 uit 10, op basis van 51 reviews