campings Noord-Holland

Reviews over accommodaties in Noord-Holland

Zeer tevreden over de camping en omgeving.

Lian,
    24-11-2018

In de zomer van 2018 2 weken op de camping gestaan. Was super heel veel bezienswaardigheden in de omgeving. Klein dorp op loopafstand. Strand op loopafstand.

Mooie omgeving om te fietsen met vele leuke plaatsen op fietsafstand.

Alkmaar is ook mooi.

Fantastische camping

Marleen Dreesens,
    23-10-2018

We hebben een heerlijke week doorgebracht op deze intieme, gemoedelijke camping. Prachtige, ruime plaats met uitzicht op een Hollandse slootje met knotwilgen. Op de plekken liggen betonplaten. Super handig. Je hebt geen grondzeil nodig voor de caravan. Alles blijft droog bij regen. Maar wij hebben de hele week zon gehad. Heerlijk. De eigenaren doen hun uiterste best het de gasten naar de zin te maken. De omgeving is erg mooi. Als je gaat fietsen, zie je het ene Hollandse plaatje na het andere. Edam, Volendam en Marken liggen op fietsafstand. Amsterdam is per bus snel te bereiken.

Oh ja, het sanitair is prachtig en het ruikt er heerlijk (om de geur uit de koeienstal te verbloemen).

Prachtige kleinschalige en groene camping

Leo,
    16-10-2018

In september een kleine week doorgebracht op de camping. Wat ons opviel is de kleinschaligheid. Ontvangst door de eigenaren. Veel fiets en wandelmogelijkheden. Prima sanitair welke wordt vervangen. Kortom een prima camping om zeker terug te keren.

We komen er zeker weer

Henk Heemskerk,
    10-10-2018

Een geweldige Camping. Mooie plaatsen die voorzien zijn van elektra en water aansluitingen met vuilwater afvoerputje. het sanitair ziet er schoon en verzorg uit. In de omgeving veel fiets-route's, die ook op de camping aanwezig zijn. Zelf voor de kleintjes is er een speeltuintje en spulletjes aanwezig

enig!

Inge,
    7-10-2018

wij als vijftigers kwamen niet (meer) voor de speeltuin etc maar hebben er in een erg leuk huisje gelogeerd aan een meertje, het was echt klein maar fijn, aan alles was gedacht, er stonden appelsapjes klaar, er waren diverse meubels en handige tips en dingetjes om te gebruiken in het huisje, tot en met kaarsjes aan toe, echte een aanrader!