• Type accommodatie

Sorteren

Reviews over Nieuweroord

Pieter & Hetty
    29-5-2018

Super mooie en rustige camping , uitstekend verzorgd en super schone sanitair. De moeite waard. Volgende keer zeker terug.

Prima

Margo en Martin
    28-10-2017

Deze camping beschikt over mooie grote plaatsen en is fantastisch aangelegd .

Wij hebben onze caravan er een aantal maanden laten staan en zijn diverse keren daar naar toe geweest.

Het sanitair is erg schoon en de eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Wij vonden het zelf wel wat te rustig maar dat is persoonlijk. Het centrum van Hoogeveen is per fiets goed te bereiken binnen enkele kilometers en een winkel zoals de COOP en de LIDL ook. Je kunt redelijk goed fietsen in de omgeving maar voordat je in de bossen zit ben je wel een paar kilometer verder dat vonden wij wat jammer.

Als wij een paar kleine minpunten mogen noemen dan is dit de WIFI verbinding(zij doen erg hun best om het op te lossen) en als de wind de verkeerde richting op staat dan hoor je de snelweg en vooral als het regent.

Nieuweroord scoort een 7,5 uit 10, op basis van 5 reviews