Reviews over accommodaties in New South Wales

Super voor bezoek Sydney

Kitty,
    14-6-2015

Mooie rustige camping aan de rand van Sydney,,bij aankomst hadden we zoiets van waar komen we terecht??ligt achter een begraafplaats. Maar het is een mooie camping, direct grenzend aan een nationaal parkje. Op loopafstand kun je de trein naar de stad nemen, goedkoop en makkellijk

Schitterende ligging

M.Julicher,
    27-3-2014

De camping ligt 45 km van het centrum van Sydney in een mooie landelijke omgeving. Op 3 km afstand ligt een treinstation, waardoor je in 45 min in hartje Sydney bent. De camping is redelijk klein, waardoor je snel contact hebt met de andere gasten en je je snel "thuis"voelt.

mooie uitvalsbasis

Linsey,
    27-1-2013

1 nacht verbleven met 4 pers.camper - 46 dollar.

Geen grote camping, rustig gelegen. Pas 3 dagen op voorhand online gereserveerd. Sanitair onderhouden maar al ietwat ouder. Vriendelijk en behulpzaam. Goed gelegen voor wandelingen naar Falls en Echopoint. Bar + snack aan overkant van de straat. +/- 2 km naar centrum, stijle weg.

Prima plek.

Rob & Cindy Post,
    13-1-2013

Wij hebben 1 nacht op deze camping gestaan met onze campervan vanwege een geplande ballonvlucht in deze regio. Geboekt per telefoon op de dag zelf na ons vertek vanuit andere camping. Op de camping is een prima Thais restaurantje waar je heerlijk kunt eten of af kunt halen. Er is een klein zwembad aanwezig wat er prima uitziet, ook de camping keuken ziet er goed en is voorzien van grote picknick tafels. De afscheiding tussen de diverse velden is gemaakt van wijnstokken wat er apart uitziet.

Simpele camping nabij de Blue Mountains

niconico,
    6-2-2011

Katoomba ligt ten westen van Sydney. Katoomba zelf is een klein dorpje. Iets buiten het dorpje ligt de camping Katoomba Falls Caravan Park: een simpele camping met de faciliteiten die je nodig hebt. Voor een powered site betaal je minder dan $ 30,- per nacht voor een campertje. Sanitair was normaal en vrij schoon. Ideaal is dat je verschillende wandelroutes door de Blue Mountains dichtbij hebt. Ook een kabelbaantje is op loopafstand.