Reviews over Neede

Echt helemaal tot rust gekomen op deze fijne plek.

Rie,
    10-3-2019

We hebben 5 dagen vakantie gehad in Yurt de Rode Beer. De yurt is geschikt voor 4 personen. Het was ondanks het matige weer heerlijk warm met de houtkachel. Het hout lag al klaar en is inclusief. Koken op de kachel was spannend en leuk en voor wie het niet aandurft is er ook een 2-pits gasstel. We hebben heerlijk gewandeld in de mooie omgeving oa. Needse Berg en Needse Achterveld en het dorp is vlakbij. Het zwembad is in het voorseizoen nog niet open. Ook geen eetgelegenheid in deze periode, maar wel een biologische winkel waar je alle dagelijkse boodschappen kunt halen. Wat ons betreft een fantastische plek om in het voor- of naseizoen even helemaal tot rust te komen met het gefluit van vogels om je heen en het getrippel van eekhoorns op het dak van de yurt.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In een woord fantastisch.

AB.v.Mierlo,
    2-2-2019

Gewoon gezellig er wordt niet overdreven gedaan ,ontvangst goed niet arrogant,contakte met bespreken is meteen goed,al meteen een warm onthaal,de campinggasten weten meteen dat zij goed zitten,komen gegarandeerd de volgende keer terug, voor opa.s en oma.s een heerlijk gezicht Hoe de kleintjes staan te dansen op het voor het slapen gaan muziek.goed restaurant,lekkere frieten,lekker ijs,gewoon een heerlijke camping en prijsbewust. Deze camping is een aanrader.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Fam. Verschoor,
    7-11-2018

Voor het 4 de jaar al weer op deze camping, we hebben weer op en top genoten van ons seizoen! Kunnen niet wachten tot het nieuwe camping seizoen begint. Top camping met top personeel. Rob & Hennie hebben het super voor elkaar! Mooie ruime plaatsen, sanitair wordt perfect onderhouden! Kinderen hebben een top seizoen gehad en wij ook! Echt een aanrader deze camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne vakantie

Marianne,
    29-10-2018

Mooie yurt, goed ingericht, lekkere bedden, fijne camping, goede ontvangst

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Dennis,
    7-10-2018

Alles piekfijn in orde, overal schoon,kindvriendelijk leuke animatie en zwembad. En een prachtige omgeving om te wandelen te fietsen of een stad te bezoeken. Een echte aanrader. Wij komen zeker weer terug. En niet te vergeten genoeg te doen voor de kinderen

Gereisd met partner in juni 2018