Campings Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Grandioos!

Cas Roggeveen,
    10-2-2019

Heerlijke camping met de zomer van 2018 waande je in zuid Frankrijk!!! Jo en Karin hebben er in de laatste 20 jaar een heerlijke camping van gemaakt !!! Met een heerlijke uitstraling perfecte voorzieningen !!! Kortom Geweldig!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie omgeving, staanplaatsen rijtjes en veldjes

Kuipers,
    5-2-2019

De camping ligt centraal gelegen in een mooie omgeving. De entree doet heel mooi landelijk aan, met een prachtige natuurlijke speeltuin. Ook het zwembad is een aanrader. Wel ligt er een oplenluchtzwembad temidden van de camping, hetzij wel afgescheiden. Lijkt me wel herrie geven in de zomer. Wij kiezen vaak campings die een vrij en mooi natuurlijk uitzicht hebben. Deze camping heeft vrnl veldjes, waar je in een rondje staat. Dit moet je aanspreken. Onze geboekte plek was bezet. De eigenaar gaf hiervan de verhuurder de schuld. Slordig! We hadden hier een familieweekend. Overige familie verbleef in een Drentse kap. Op foto’s mooi, maar idd wat jammer dat je gewoon aan de weg zit, en uitkijkt oo een rij auto,s. Helemaal geen ydillisch gevoel. De huisjes zijn wel erg netjes en vv van alle gemak, maar superklein voor 4 personen. Kids konden een keer ponyrijden, hadden gehoopt dat dit vaker kon.

Gereisd met vrienden in juni 2018

In een woord fantastisch.

AB.v.Mierlo,
    2-2-2019

Gewoon gezellig er wordt niet overdreven gedaan ,ontvangst goed niet arrogant,contakte met bespreken is meteen goed,al meteen een warm onthaal,de campinggasten weten meteen dat zij goed zitten,komen gegarandeerd de volgende keer terug, voor opa.s en oma.s een heerlijk gezicht Hoe de kleintjes staan te dansen op het voor het slapen gaan muziek.goed restaurant,lekkere frieten,lekker ijs,gewoon een heerlijke camping en prijsbewust. Deze camping is een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

Topcamping

Ivo,
    24-1-2019

Blijft een van de topcampings van Nederland! Toiletgebouwen werden vaak schoongemaakt en de rest van het terrein ziet er netjes uit. Er heerst een gezellige en familiaire sfeer! De nieuwe plonsplas is een echte aanwinst voor de camping.

Wij hebben een geweldige week gehad en gaan in 2019 zeker weer naar de Molenhof!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Echt een aanrader, top!

Mark Ellens,
    24-1-2019

Dit was onze eerste kampeervakantie, maar zeker niet de laatste. We besloten in Nederland te blijven om hier eens het kampeergevoel te beleven en kozen voor de Kleine Wolf. Een fantastische camping met vriendelijke medewerkers die je overal bij willen helpen. Onze kids vonden de shows van Bob & Babet en de vuurwerkshow het hoogtepunt van de vakantie. Ook waren ze niet weg te slaan uit het indoor speelparadijs en de watertoestellen bij het strandje. Ook ideaal dat wij in het restaurant konden eten terwijl de kinderen in het speelparadijs speelden. Verder vonden wij het prettig dat ons plekje privacy bood door de hegjes aan de zijkant. Het sanitair was erg mooi en schoon. De omgeving is mooi om te fietsen en wandelen en er liggen een paar attractieparken dicht in de buurt. Wat ons betreft echt een topcamping!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018