Scharendijke

Reviews over Scharendijke

Zeker voor herhaling vatbaar

Mariska Geul - de Lange,
    30-9-2018

Had al enkele recensies gelezen en dacht oké waar komen we terecht. Maar wij hebben het super goed ervaren. Wat een mooie en nette camping! De kids hebben zich super vermaakt, bijna op elk hoekje heb je wel een leuke speeltuin. Voor een weekendje komen we zeker nog eens terug. Voor een langere vakantie mis ik toch iets van een winkeltje met verse broodjes en voor de kids een zwembad. Maar echt, we hebben het super naar ons zin gehad. En een zeer vriendelijke meneer achter de receptie.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Top we kunnen het iedereen aanraden!

Fam.Heitz,
    8-9-2018

Mooie verzorgde camping en zeer vriendelijk.

Afstand met de benenwagen naar het strand is 10 minuten

We hebben het er erg naar onze zin gehad, deze camping is echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in september 2018

Volgend jaar weer

Michel kessels,
    1-9-2018

Alles top.

Een super camping waar we sinds jaren komen. Altijd verzorgde omgeving, heel proper en onderhouden sanitair en vriendelijke uitbaters. Plaatsen zijn ruim en proper onderhouden. Ook een uitlaatweide voor de honden waar ze eens lustig kunnen ravotten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Top Camping!

Mariov,
    25-8-2018

Het is hier echt thuiskomen, een camping waar we al jaren komen en waar het altijd tip-top in orde is!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Zeker nog een bezoek waard.

Leonie van Rooijen,
    15-8-2018

afgelopen week bezoekje gebracht aan deze camping om regelmatig te gaan surfen. Het ziet er allemaal keurig uit. Er liggen zelfs doekjes zodat de bezoekers het toiletgebouw netjes kunnen houden. Het is rustig op de camping, goed geholpen met de caravan op de plek zetten. Een heerlijke plek voor een bezoekje aan Zeeland. Caravan is makkelijk van zijn plek te halen om mee te nemen naar Brouwersdam of strand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018