We hebben een aantal aanbieders voor Helvoirt voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Helvoirt voor je op een rij gezet:

Reviews over Helvoirt

Zeer nette- en klantvriendelijke minicamping.

Familie Toonen,
    22-4-2019

Het goede gevoel begint al bij de reservering. Via e-mail direct reactie, ook later na een gestelde vraag zeer snel een antwoord. Ook telefonisch goed bereikbaar. Ontvangst is zo vriendelijk dat je je er gelijk thuis voelt. Het terrein is mooi ruim opgezet ziet er heel verzorgd en schoon uit en voor de kinderen zijn diverse speeltoestellen aanwezig. Ruime staanplaatsen, voorzien van watertappunt en stroom, ook zijn er voldoende vlonders aanwezig voor je voortent of voor onder de luifel. Je paard meenemen? Ook daar is in voorzien. Sanitair is zo schoon dat anderen er een voorbeeld aan kunnen nemen. Wordt diverse keren per dag even bekeken of het nog netjes is. Heerlijke douches. In alles is voorzien om je afwas of je was te doen. Voldoende omgevingsinformatie en leesgerei aanwezig. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen en langs deze routes kun je lekker eten en drinken. Kortom Wim en Tonny hebben het zeer goed voor elkaar.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij komen zeker terug

Moniek Falke,
    20-4-2019

Fijne rustige camping. Veel plek, je kunt echt niet op elkaars bord kijken. Goed verzorgde faciliteiten met veel oog voor detail. Zoals houten vlonders voor iedere plek. En om het helemaal fijn te maken grenst deze camping rechtstreeks aan de Loonse en Drunense duinen, gewoon het hekje door. Ook heerlijk voor de hond

Gereisd met partner in april 2019

Toppertje👌

Annelies Braeckmans en Jan Tuyteleers,
    17-4-2019

Ons allereerste caravan avontuur ging naar minicamping Weideblik! Wat een Top ervaring!!! Weideblik heeft zicht op het prachtige natuurreservaat, waar we de rust vonden waarvoor we kwamen. Mooie omgeving om te gaan fietsen en te wandelen. Het sanitaire is zeer verzorgd en schoon. De geurtjes, decoratie en verwarming maakten het verblijf nog aangenamer.

Wim en Tonny dankjewel voor de vriendelijke ontvangst. Ons eerste caravan avontuur was een Fantastische ervaring!

Wij komen zeker nog eens terug! Groetjes, Jan en Annelies

Gereisd met partner in april 2019

Sowieso tot ziens!

barbara perdu,
    16-4-2019

Fantastische start van onze week in Nederland! Voor de allereerste keer waren op trip met de camper wat betekent dat al de andere camperplekken dus zullen worden afgemeten aan deze hoge standaard! Deze standaard: rust, eenvoud, fijne speelplek voor de kinderen, proper en warm sanitair, prachtige omgeving...Ongelooflijke aanrader voor als je de omgeving van de Loonse en Drunense duinen wil ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Topcamping met super speelmogelijkheden!

Tim Bal,
    9-4-2019

Tonny en Wim, dit was voor ons een eerste ervaring in het kamperen, maar wát een fan-tas-ti-sche ervaring was dat! Jullie camping is heel erg aangenaam voor kindjes en tegelijkertijd ook erg rustig gelegen aan het Zand. Binnen een 20 minuten zit je aan de Beekse Bergen, de Efteling, Den Bosch of Tilburg. Heel erg centraal gelegen dus! Het sanitair is kraaknet en gezellig gedecoreerd. Onze kinderen waren vooral fan van het grote grasveld met trampoline, zandbak en speeltoren. Jullie camping en gastvrijheid heeft onze zin in kamperen alleen maar doen toenemen! Hier komen we zéér graag terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019