We hebben een aantal aanbieders voor Limburg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Limburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Limburg

Karl Werkman,
    19-12-2018

Geweldige camping! Zeer mooie en vooral grote camperplaatsen. Heb er al veel gezien, maar deze camping steekt echt met kop en schouders boven de rest uit! Op veel plaatsen wordt je met je camper weggeduwd in een hoek van de camping, hier absoluut niet! Sanitair , ontvangst, vriendelijkheid etc is dik in orde, met andere woorden: een aanrader!!!!

Gereisd alleenreizend in september 2018

Hele leuke mensen en een mooie bos rijke omgevin

Jokegerritsen,
    1-12-2018

Dat het een leuke boederij

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische appartementen in Zuid Limburg

Alice,
    16-11-2018

Wij verbleven in appartement de Hooizolder met twee slaapkamers en een zolder met zes bedden en daarbij hadden we een vierpersoonsappartement met twee slaapkamers gehuurd. De accommodatie overtrof onze verwachtingen. De Hooizolder is op de eerste verdieping. Er zijn twee badkamers bij. De zolder met zes bedden is eigenlijk de vide van de woonkamer. Dus dit is geen afgesloten zolder. We vonden het ook heel erg leuk en sfeervol ingericht. Dat maakte dat we ons erg thuis voelden in de accommodatie. De bedden zijn heerlijk. De keuken was ook compleet ingericht. Vanuit de woonkamer heb je zicht op de Pietersberg en het terrein van de Enci. Prima uitvalsbasis om te wandelen, te fietsen en stadsbezoek.

Gereisd met vrienden in november 2018

Netjes, schoon, opgeruimd, warm sanitair en camper

Eli,
    4-11-2018

2 weken vakantie gevierd, heerlijk gefietst in de natuur en genoten van Heerlen binnenstad

Gereisd alleenreizend in november 2018

Fijne camping👌🏻

Jan & Wilma,
    2-11-2018

Wij hebben voor het eerst gebruik gemaakt van een seizoensplek, wat ons zeer goed is bevallen, zo goed ! dat wij in 2019 wederom op camping Geuldal staan.

Gereisd met partner in juli 2018