We hebben een aantal aanbieders voor Limburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Limburg

schoon netjes en kindvriendelijk

Hendri,
    2-2-2019

prachtige camping met geweldige huisjes we hebben hier echt genoten

we hadden ook het geluk dat het zwembad geopend was door het mooie weer

ook de omgeving is prachtig en voor wielrenners zeker een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Super camping met een fantastisch uitzicht!

Jeannette,
    25-10-2018

Panaroma chalet is schoon en netjes met een fantastisch uitzicht. Zo fijn dat je vrijkaarten krijgt voor mosaqua.

Hier zomer 2017 doorgebracht en nu herfstvakantie 2018. Kinderen weten al waar ze zomer 2019 naartoe willen.

Animatie is ook erg leuk!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Ontspannen en gezellige glamping - natuur was TOP

Nicole,
    25-9-2018

Zeer gastvrije ontvangst bij de receptie - in een prachtige omgeving. Iedere kampeerder heeft een mooie plek. Met schitterend uitzicht. Wij dus ook. Zo fijn. Overdekt terras. Ruime plek. Ook voor de auto. Twee badkamers levert ook geen stress - we konden tegelijk douchen. Ruim chalet, met stoere details. 's Nachts regen - gezellig, en overdag heerlijke wandeling gemaakt naar t hoogste boscafé van Nederland, t Hijgend Hert. Wat een natuurschoon. O ja, de ontbijtservice doet t ook op zondag !! We komen zeker terug... herfstvakantie !! Met de kinderen, voor t zwembad, de kinderen zijn te oud nu voor de speeltuin, maar tafeltennis daar will do. En genoeg gras om te voetballen. Camping was goed bezet voor t naseizoen, verraste ons. Echt luxe ja, en toch buiten. Volgende keer ook naar Maastricht.

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastische camping!

P. Blom,
    20-9-2018

Hele mooie terrassencamping met mooie plaatsen en een prachtig uitzicht. Mooi sanitair en heel erg vriendelijk personeel.

Ook het restaurant is aan te bevelen.

We gaan er zeker nog eens terug!

Er mag alleen ergens een prullenbak voor de hondenpoepzakjes geplaatst worden, dit alleen als tip!

Gereisd met partner in september 2018

Ondanks dat, 4 prima dagen gehad

De Jong,
    18-9-2018

Prachtige camping in Gulpen. Al het voorgaande reviews hebben wij niets van gemerkt. Wij hadden een panorama chalet met eigen sanitair uiteraard, dus daar kan ik niet over oordelen. Chalet was meer dan prima. (op de stanklucht van het riool na)

Het enige wat ik echt heel erg jammer vond, een paar dagen voor wij heen gingen keek ik nog een keer op de website en daar zag ik dat ze een aanbieding hadden voor 3e nacht gratis. (Wij gingen 3 nachten) Ik heb ze een mail gestuurd of dat voor ons ook gelde. Kreeg mail terug (overigens wel snel) dat die actie voor ons niet gelde omdat ik een paar dagen eerder dan de actie had geboekt.

Ik snap dat regels zijn regels, maar ik vind dat meer dan klant onvriendelijk. Ik heb zelf ook een bedrijf en als ik zo met mijn klanten omga, ben ik ze kwijt.

Dat is dus nu ook zo. Wij komen hier niet meer ondanks de mooie locatie. Een hotel met eten erbij is tenslotte net zo duur...

Gereisd met partner in september 2018